|
View Poll Results: Lijkt je Bugs-meet-Ducks leuk? | |||
Ja, ik kom zéker ongeacht het weer! | 6 | 35.29% | |
Ja, maar als het regent weet ik het nog niet.... | 3 | 17.65% | |
Nee, misschien als ik toevallig in de buurt ben... | 2 | 11.76% | |
Nee, dat lijkt me niets! | 6 | 35.29% | |
Voters: 17. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
Bugs-meet-Ducks 2006 -------> 12 Maart in IJmuiden!!!
Ondanks dat er hier niet al te uitgebreid werd gereageerd:
Het uitgebreide programma komt nog op de sites te staan! En natuurlijk niet alleen voor bugs, maar ook luchtgekoelde busjes, 181érs en aanverwanten! Groeten! Rens |
|
||||
|
||||
ik kom zeker even kijken!
of ik mijn kever nou wel of niet binnen heb, dit wil ik wel even meemaken! |
|
|||
|
|||
Quote:
Citroenbussen HY zijn ook welkom! Valt, naar mijns inziens, wel redelijk in de smaak van de gemiddelde kever/eendrijder! Net als VWbusjes etc.etc Zolang dat het geval is, is het wat mij betreft welkom! Rens |
|
|||
|
|||
Een printervriendelijke flyer:
http://aardbei.dyndns.org/rens/Eend/flyer%20copy.jpg editVoor mensen die geen beeldscherm hebben van 1 bij 1! Last edited by Rens : 27-02-2006 at 15:22. |
|
||||
|
||||
ik kom zo ie zo, moet alleen ff kijken met de ovaal of met me bus, hoop dat me ovaal dan alweer een motor heeft en het elektra weer netjes is.
en moet eigelijk nog wat dnigen doen, nog een wintersport er tussen, dus. we gaan duimen,..
|
||||
|
||||
wordt er aan 2cv's ook zo gesleuteld/verbouwd als aan kevers?
stond in het franse luchtgekoelde vw blad(naam ff van kwijt?) wel een foto van een grijze 2cv, helemaal in resto-look opgebouwd, inclusief empi's! helaas is het blad zoek.. nog ff een edit:antwoord heb ik al op m'n eigen vraag: ja! kijk hier maar eens.. Last edited by hajee : 03-02-2006 at 18:12. |
|
||||
|
||||
weer of geen weer, ik ben er!
|
||||
|
||||
ge noteerd op www.vwteampg.nl
|
|
|||
|
|||
Of er net zo aan eenden word gesleuteld als aan kevers: JA! Kijk maar:
En ik zie een gelijkenis: @ VWroadwarrior & svenski: Mooi werk!! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Er is al sprake van een optocht vanuit het zuiden des lands van eenden en een van kevers! nu maar hopen op mooi weer! EDIT: OJA, MAN BIJT HOND KOMT!@!! Rens --------------- Last edited by Rens : 27-02-2006 at 15:24. |
|
|||
|
|||
Komt allen:
|
|
||||
|
||||
welke krant is dat? lijkt me wel leuk voor de verzameling!...
|
|
||||
|
||||
wij gaan nu op weg!
het is hier koud maar mooier weer kan je niet wensen!! en ik citeer: Quote:
|
|
|||
|
|||
Mijn foto's staan op internet:
(van wie is bovenstaande kever?) Meer foto's op LiggendeKoplampen.nl Ik vond het een groot succes en hoor eigenlijk niets dan opsitieve reacties! OP naar BMD nummero 2!!!! Groeten, Rens |
|
||||
|
||||
echt heel gaaf die foto's