|
||||
|
||||
MiJn Golf 2 GTI 16V
Hieronder mijn nieuwe Golf 2 (oude look)op pagina 2 de nieuwe foto's
het is een originele gti 16v motorcode Kr 1989 Het motertje heldere wit/rode achterlichten halfstrakke achterklep dunne chrome bumpers originele Gti velgen 185-40-r14 als ik het goed heb embleemloze gril dikke gti onderlip andere h4 lampjes helder wit interieur beetje werk aan dashbord moet sommige dingen vervangen worden bijrijderskant spiegel heb ik al erop gezet dynamo of v-snaar moet nagekeken worden en nog paar kleine dingen zoals motortje van achterklep nog inbouwen 2 tweeters voorin gebouwd kachel nakijken bedrading nakijken na de meeting krijgt ie paar dingen erbij Enkele wisser als het goed is misschiens ga ik er een Jetta front op zetten power rohr (plenning) en een distrubutie beschermkap(plenning) toekomst plannen ergens in 2006 g60 voorbumper met g60 onderlip g60 achterbumper eventueel bijde te ruil tegen dunne bumpers met chrome bies nette staat (Zitten erop ) heldere koplampen met kruis(zit erin) originele wit/zwarte achterlichten komen eraan andere uitlaat deze is zo verrot als maar kan :S Plenning!! leer interieur of edition interieur komen met de tijd andere wieltjes onder heb al mooi setje gezien en maybe eens andere motortje kijken wat de tijd brengt zal best een tijd over heen gaan voor hij klaar is 1ste kan een hele tijd over heen gaan :P alles aanschaffen wat ik erop of eraan wil (ben er al mee bezig dus ...) 2de de motor aanpakken plus de bedrading (ik weet niet wat er mee is gebeurd maar klopt weinig van :S) 3e interieur en als laatste het uiterlijk en doe lekker alles op me gemak want ben ook met die diesel bezig en ja zoals jullie hem misschiens herkennen is het de Zwarte van jelmermm Click here to watch me-golfje kan zijn dat sommige foto's niet werken http://www.vwforum.nl/ftopicp-842880.html#842880 Last edited by Edition_one : 10-04-2006 at 17:11. |
|
||||
|
||||
Quote:
eeeeh, ze werken voor mij geen van allen....... |
|
||||
|
||||
nu wel
|
|
||||
|
||||
Mooi ding man, ik zou alleen die stort koker aan de achterkant ruilen voor een originele auspuff . Maar hij is wel Sweet....!!!
|
|||
|
|||
Quote:
dikke bumpers er onder valt dan al minder op |
|
||||
|
||||
ja zo is dat :P komt goed
|
|
||||
|
||||
me golfje naast Golf 2 diesel weer de diesel van een kennis!! weer de gebroeders! Mijn Gti dikke bumper erop alleen nog de g60 onderlip en me booskijker erop zetten!! ook heb ik nu kruiskoplampjes!! |
|
||||
|
||||
tja, mijn smaak, gewoon de dunne bumper laten zitten, maar voor de rest nette golf
|
||||
|
||||
die diesel is al meer als old scool ik heb het meer met g60 gebeuren!
|
|
||||
|
||||
ik vind dikke bumpers ook gaaf, maakt hem weer breder enzo... En dikke bumpers zijn altijd beter dan die RS dingen. Het is ook origineel, en gelukkig heb ik echte originele G60 bumpers en niet namaak, waar zo'n ding inzit bij de mistlampen.
succes ermee, en keep on posting pics |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit, leuke golf
|
||||
|
||||
ik heb ook originele G60 bumpers erop
heb ook me booskijker er nu op foto komt straks |
|
|||
|
|||
Quote:
Ben benieuwd naar de foto
|
||||
|
||||
nog zonder Onderlip!! hier met onderlip zo laag ligt ie kijk maar na me gsm(d500) Zoek alleen nog 1 helere knipper!! |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit
|
||||
|
||||
ja toch
|
|
||||
|
||||
ziet er al netjes uit, k zie dat de lip dr nu wel onder is gekomen...
k zou alleen die "booskijker" weglaten. en effe n beetje POETSEN btw, die dikke bumpers staan veel beter, gewoon lekker drop laten en mij de dunne geven !!! haha kom je met de golf naar de forum meet de 26ste? zou je dan de bumps mee kunnen nemen? |
|
||||
|
||||
booskijker maakt het mooi zit ook een jetta onderlijst op :P
is me nog te koud om te poetsen :P:P |
|
||||
|
||||
ben je die dunne bumpers al kwijt? pm me anders even je prijs!
|
||||
|
||||
Leuke bak, had hem al eens te koop zien staan.
En je hebt een PM! |