|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
Te koop: Golf II 1985 metallic met bruin interieur en bruin dashboard
Te koop:
Personenauto Registratie datum: Juli 1985 Merk: VW Type: GOLF II Motor gegevens: 1.3 Gebouwd tussen: 08/83 - 06/87 kW: 40 PK: 55 Cilinderinhoud: 1272 cc Aantal cilinders: 4 Motorcode: HK, MH Kilomaterstand ca. 145.000 Helemaal orgineel op de velgen na die van een polo 6n komen (staat net wat beter vond ik). Prima golf met een bruin interieur en dito dashboard! Bijna geen roest en voordat ik hem kocht altijd door de dealer onderhouden geweest, waar ik hem ook heb gekocht een paar jaar geleden. Prijsvoorstel: € 400,00 Locatie Almelo Tel: 06-51358155 Eventueel mee over te nemen: orgineel sportstuur uit 1977 volledig gepolijst. Recentelijk is de distrubutie vervangen. Auto gaat weg ivm aanschaf polo 6n. Last edited by DerbyI : 26-11-2005 at 15:05. |
|
||||
|
||||
Kun je even wat betere foto's posten
Graag ook van de achterkant en van het interieur. Waar zit de roest e.d. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ga er voor zorgen! |
|
|||
|
|||
Apk?
|
|
||||
|
||||
Toevallig al enige info bekend en foto's enz...
Ook graag de technische staat van de wagen ivm roest enz, APK |
|
||||
|
||||
ik heb ook wel interesse, heb je al foto's?
het gaat mij vooral om het bruine dashboard en het interieur, dat is nogal zeldzaam dus het moet wel in goede staat zijn. fotooooooo's!!
|
|||
|
|||
Foto's laten nog even op zich wachten cor. Het dashboard is in een zeer goede staat. Hetzelfde geldt voor de rest van het interieur. De stoelen zijn wat smerig, maar die kunnen worden gereinigd (al moet ik het zelf doen met het stoom apparaat) en er mist een hendeltje (standaard onderdeel). De linkerdeurkaart is onderaan wat minder. In de hoedenplank zitten geen gaten en de deurstijldelen (ook bruin) ziet er prima uit.
Verder ziet de auto er echt goed uit voor zijn leeftijd. Foto's lukken niet in het donker en ik werk vanaf 7.30 uur tot 17.30 uur. Als hij dit weekend niet weg is maak ik foto's. PS. Het interieur gaat niet weg zonder de rest van de auto. Ik had het anders al drie keer kunnen verkopen. Cor bel me anders op: 06-51358155 Last edited by DerbyI : 29-11-2005 at 22:02. |
|
||||
|
||||
Ik heb echt wel interesse in de auto.
Dan kan ik gelijk het interieur voor Cor meenemen. Dan ruil ik het retro int. wel tegen zijn int. |
|
||||
|
||||
DerbyI = Michael?
|
|||
|
|||
Ja Cor DerbyI = Michael
Hierbij de foto's: Last edited by DerbyI : 30-11-2005 at 22:37. |
|
|||
|
|||
Quote:
Lijkt mij een goed plan. Bel me maar voor een afspraak als de foto's je aanstaan. Op de foto's lijkt het dashboard wat meer rood dan in wekelijkheid (flits!) en hij mag wel eens worden afgestoft. Ik zie overigens dat ik de bumpers ook wel weer eens in het vet mag zetten. Ach ja het laaste jaar werd er niet echt in gereden. |
|
||||
|
||||
golf
Hallo,
IK heb interesse in de auto, als hij nog te koop is hoor ik het graag. Groeten Nick |
|
||||
|
||||
Quote:
De prijs mag ook wel wat omhoog Geen geld voor zo'n juweeltje!
|
|||
|
|||
De auto is nog te koop. Gewoon even bellen.......
|
|
||||
|
||||
tis inderdaad een schandelig lage prijs ja..moet alleen ff kijken of ik er bij vrouwlief een derde vw bij kan praten, hihi
|
|||
|
|||
Quote:
Cor ik ga je de discussie met je vrouw besparen als ik zeg dat hij zojuist is verkocht. Sorry! Topic kan dicht. |
|
||||
|
||||
Quote:
Verkocht? Voor dat geld noem ik het weggegeven".