|
||||
|
||||
Sportstuurtjes custom (2st.)
lekker extreem stuurtje
25cm doorsnee en 11,8cm diep bruine plekje (vliegroest) poets je zo weg. vaste prijs €55 iets ouder stuurtje, wel echt leer, maar met gebruiksporen vraagprijs €40
|
||||
|
||||
Vraag ik teveel jongens (en meiden)???
allebij een tientje eraf dan maar.. up!
|
||||
|
||||
Ehm... Meen me te herinneren dat die eerste rond de 30euro nieuw zijn.. kan het alleen zo 123 niet meer vinden... dus denk dat je prijs stevig is
|
|
||||
|
||||
Was hij al:
KLIK Is dan wel een dollarprijs, beetje verschepen..maar dan heb je em iig nieuw.. Vergeef me, tis geen afzeiken van je waar maar ik denk dat een beetje uitzoeken wat iets nieuw kost of wat het echt waard is geen kwaad kan voor je iets verkoopt, toch? |
|
||||
|
||||
ik bied 20 euro op die diepe, neem ik hemvant weekend meteen mee!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Quote:
tis je vergeven hoor, ik heb mijn prijs alleen ergens anders op gebaseerd. Klik maar ff op www.kevershop.nl en dan ff kijken naar artikel nummer 2730 dan zie je dat hij "hier" €75 kost.... Misschien dat je hem met verschepen en al (wel ff geduld uitoefenen denk ik) voor minder op je mat hebt liggen, wie weet. @zwarte stier; ik zal je matsen betaal de dollarprijs maar in euro's en dan mag je hem inderdaad dit weekeind meenemen
red alert; GET DOWN!!! Last edited by bugdaddy : 27-10-2005 at 05:05. |
|
||||
|
||||
okido!! bel je vrijdag nog...
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Quote:
@black beauty; Ja, is goed jongen. Maarre komop jongens laat me niet met dat andere stuurtje zitten!! elk bod is welkom!!
|
||||
|
||||
wat voor naaf zit er op die andere?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet dat er 2 type naven zijn in een kever, deze past op de dunnere. Je draait hem vast met sleutel 24?!?!
|
||||
|
||||
ik heb een later type VW...zou voor de passat zijn evt.
zelfde naaf als dun bij de golf en latere mexico kever. idd moer 24.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vindt ruilen voor jouw houten stuur ook akkoord (zoals staat in je advertentie), heb ik wel werk aan maar hout vindt ik wel leuk. Waar woon je?
|
||||
|
||||
ik woon in Eindhoven..
ruil is prima! stuur zou moeten passen dus? stuur met naaf ruilen tegen stuur met naaf, zijn we beiden blij! laat maar weten of het opsturen of afspreken wordt. opsturen kost 5,50 dus daar kan je bijna niet voor rijden.
|
||||
|
||||
welke naaf is de diepe dan??
enne, we gaan niet homofiel lope gekhuilen heh.... black beauty... ok, ik ben nie lelijk!... maar dat ik dat uit het toetsebord van een vent moet horen
|
||||
|
||||
Quote:
naaf is dezelfde maat. Niet eenkennig gaan worden he?, vertel het maar niet verder anders wordt mijn vriendin jaloers!!
|
||||
|
||||
Quote:
JIJ BENT SNEL!! raad eens wat de postbode net brengt Helaas gaat mij dat vandaag nog niet lukken, maar morgenochtend gaat ie op de post! Krijg je je shirt weer terug hoor.
|
||||
|
||||
kan em ook voor em meenemen naar brabant berend?! mot morgen toch in de buurt zijn daar in flevoland
|
||||
|
||||
post gaat net zo snel, en dan moet ik m bij jou ophalen, is ook weer lastig, hoewel kan ik gelijk ff je kevert aanschouwen...
maar stuur maar gewoon op. en inderdaad ik ben vrij snel maar de ptt is sneller.
|
||||
|
||||
Deze stuurtjes heb ik allang niet meer.
Dit mag van mij allemaal wel het archief in