![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb een set velgen op het oog in de maat 13 inch 7j en 8j. past dat onder een 1300nz en hoeveel verlaging raden jullie aan.
alvast bedankt voor je antwoord mzzl sander
|
||||
|
||||
![]() Ja, dat past. Wat voor verlagingsset je er onder steekt hangt van je eigen wensen af (Moet de carterpan bijna op de grond hangen, wil je nog met 4 man in de auto rondrijden, wil je als een slak over verkeersdrempels heenhobbelen, enz.). Houd er iig ook al rekening mee dat als je platte bandjes neemt dit ook al een aardige verlaging geeft!
|
||||
|
||||
![]() wat voor bandenmaat zou kunnen met een verlaging van 80-60?
dat ie dan erg laag ligt maakt me niet zoveel uit m'n kever ligt ok maar 7 cm vd grond af gaat prima
|
||||
|
||||
![]() Met 13 inch en een goede varlagingsset kom je volgens mij wel lager dan die 7 cm van je kever. Maar ja ligt eraan wat je wilt.
|
||||
|
||||
![]() 1300 blok is zeeeer goed! carter ligt namelijk best hoog in vergelijking tot bijv. een 1.8.
Golf 2 zal op 13 inch en 80-60 echt flink laag komen te liggen! vooral met platte bandjes 175-50-13 ofzo?
|
||||
|
||||
![]() Dit is mijn golf met 13 inch RSL velgen in 7 J. De verlaging is 60/40, dus je ziet zeker wel dat hij lager moet! 80/60 of misschien wel 100/80, maar goed,... dan hangt de lip ook wel echt tegen de grond...
ps. Het rijdt wel fantastisch lekker met een 1300 (dit is ook een 1300) op 13 inch |
|
||||
|
||||
![]() hej cool ding man, de mijne is ook rood. staat echt super zo maar idd zou ik voor 80-60 gaan. heb je nog meer foto's van je auto kan ik een beetje inspiratie opdoen.
mzzl sander
|
||||
|
||||
![]() een schroefsetje is handiger.
en 13" met 175/50 bandjes onder een Golf 2... dan moet je 'em tot de grond draaien om de kassen te vullen denk ik. ik heb 14" met 195/40 bandjes, schroefset voor op z'n laagst. en dan zijn de kassen nog niet vol. moet nog lager, kan ook wel maar de schroefset niet. Foto's: hier EDIT: succes, bekende Kever trouwens ![]() Gaaf ding!
Last edited by Volkswagenaar : 22-10-2005 at 16:26. |
|
||||
|
||||
![]() hier nog een aantal, meer heb ik niet gemaakt... zaten er een weekend onder. Nu ben ik bezig met BBS RM, zwart hart en gepolijste buitenrand
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
STAKKER! ![]() Zeg ik tegen je: 'Weet je wat mooi lijkt? Zwart hart, en gepolijste rand!' Zeg jij (nog geen 2 dagen geleden) : 'Nee, vind ik niks' Dus niet neppen! Of mij credits geven, jah! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 13 inch is niet doorgegaan die stakker kon ze niet vasthouden voor mij terwijl het meer dan 200km rijden was beetje jammer. heb nu andere velgen gekocht van een bekende hier
![]() de kever is m'n andere auto hij is van 63 en flink verlaagd ![]() mzzl sander
|
||||
|
||||
![]() Wat voor velgen?
Essen heeft vaak wel wat liggen, Supersport schroefsetjes b.v. (300~400 euro). Is goed spul, hard en laag, ideaal dacht ik ![]() Ik heb ook wel zin in zo'n setje. De Kever vind ik geweldig, ik hoop dat de Golf net zo gaaf wordt! Succes ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat voor set heb je? En heb je de rubbers er nog tussen?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() hou nog even voor me wat voor velgen het zijn, worden trouwens toch pas na de winter gemonteerd.
weet iemand trouwens of die setjes van nlpower wat zijn ![]() €249 70-50 verlaging
|
||||
|
||||
![]() niemand
![]()
|
||||
|
||||
![]() verlaging is verlaging,... maar zonder TUV geloof ik. Maar goed, ga naar Essen , pak 50 euro meer en je hebt een schroefset.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() 175-50-13 met 80-60 geeft je net genoeg ruimte om over een drempel te gaan met een Golf 2 GTI
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Raceland ![]() Werd op Ebay.de verkocht als Supersport ![]() 't ontwerp schijnt wel veel gelijk te hebben, maar het is geen Supersport. Rubbers zitten er idd nog tussen. Maar omdat de schroefdraad niet helemaal meer fris is durf ik het niet aan om de rubbers en/of 'hulp' veertjes te verwijderen. Kan daarna minder makkelijk weer naar boven... Als alles mee zit zou ik graag van Essen een Supersport setje halen, geen geld daar met een beetje mazzel, en goed spul (tip: Sanderz!) Jij hebt er ook Supersport onderhangen toch Tom?