|
||||
|
||||
Links af: motor slaat af.
Een vraagje, dit keer niet voor mijzelf, maar voor mijn zus die deze herfstvakantie nog graag een keer weg gaat. De motor van haar T2b slaat af zodra ze een bocht naar links maken. Rechtsaf is geen probleem, maar af en toe zul je wel eens links moeten...
Graag wat tips waar naar gekeken zou moeten worden. Alvast bedankt!
|
||||
|
||||
3x rechts is ook links af
|
|
||||
|
||||
En je maakt een kilometers dan! Maar eh... niet echt het antwoord dat ik zocht.
|
||||
|
||||
Ik heb er nog nooit eerder van gehoord.
In m'n spijl zit het contact slot bij de stuurkollom. Mogelijk dat daar los contact ontstaat bij het naar links draaien..? Kan de bus gewoon weer starten als de draai naar links is ingezet of moeten daarvoor de wielen eerst weer recht staan? Succes. Last edited by vwspijlbus : 18-10-2005 at 18:42. |
|
|||
|
|||
hm, ik had het juist met naar rechts gaan, maar dat kwam hoofdzakelijk dat mijn benzinepomp niet goed is en er dan valse lucht wordt aangezogen.
het ging alleen om doordraaiers, zoals bij een klaverblad, een gewonen bocht naar rechts is was geen probleem. oplossing: nooit meer rijden met minder dan een half volle tank |
|
|||
|
|||
eigenaardig probleem
ik zou zeggen; kijk even of het elektroklepje op je carburator nog goed vast zit, is een rond buisje dat links op je carburator zit en waar een elektrische kabel op zit (als het een 1600 is) erwin |
|
||||
|
||||
Moet een los draadje zijn .
Ik heb hetzelfde voorgehad bij mijn westfalia. Toen was dat een los draadje aan de stuurkolom. zorgde voor een kortsluitinkje op de hoofdzekering. Was net of hij effe stilviel
|
||||
|
||||
Bedankt voor de tips, ik zal het doorgeven!
Wat ik heb begrepen is dat hij vervolgens ook helemaal niet meer start. Kan het nog niet helemaal matchen met de gegeven tips, maar wellicht is het een combinatie van factoren.