|
||||
|
||||
spuitwerk pirelli golf mk1 welke kleur?...
Ik wil mijn auto overspuiten.
Orgineel is hij alpine wise. Ik wil de auto bordeaux rood metallic over spuiten. Wie heeft er nog meer een leuk en mooi :idea: voor deze auto. Ik wil de auto een sportieve uitstraling gaan geven. ik heb een set dikke bonrath bumpers met quartetverbreders liggen,die komen er ook op. Nu is hij nog aardig orgineel. Kom maar op met jullie ideeën. Ben benieuwd... groetjes Rebecca .
|
|||
|
|||
http://groups.msn.com/vlaamsegolf1freundschaft/algemeen.msnw?Page=1
staan alleen maar foto's van mk1's, check en maybe kom je JOUW kleur tegen, verder is er absoluut nix mis met wit ! |
|
||||
|
||||
Gewoon wit houden !
|
||||
|
||||
bedankt voor jullie reactie's.
P.s wit is toch een saaie kleur?
|
|||
|
|||
LA5Y heliosblauw metallic en wordt in de zon een beetje paarzig. Ik heb het op mijn GTI type 1 pirelli waar het origineel op is.
|
|
||||
|
||||
Die kleur heb ik op mijn 1e MK2 GTI gehad... super kleur. Maar een witte moet wit blijven
|
||||
|
||||
Niet spotten met wit! :P vind het wel sportief...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
groen met rode stippen !
|
||||
|
||||
wit houden !! origineel is altijd het mooiste ...
|
|
||||
|
||||
Muisgrijs!
|
|
||||
|
||||
MysticBlue metallic van nen Golfke 3!
|
|||
|
|||
Als je hem bordeaux rood wil moet je dat doen.
|
||||
|
||||
Ik wilde net zeggen Alpine Weiss, maar dat is ie al, heel mooi!
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
BERICHT VAN BECKY MK1 FREAK: veel van jullie hebben gereageert,hartstikke leuk!
Ben er alleen nog steeds niet uit wat ik zal doen want de meesten van jullie zeggen dat het mooiste is om de auto wit te houden,orgineel.Maar daar wil ik eigenlijk vanaf.Ik denk toch dat ik voor bordeaux ga.Kan er toch een tijdtje over na denken,moet eerst weer sparen want heb net bonrath bumpers aangeschaft.blijf komen met jullie reactie's!!!!leuk..groetjes uit Ede de mk1 gek.
|
||||
|
||||
sorry, heb perongeluk onder pirelli zijn naam een bericht achter gelaten dat moest ik zelf zijn.beckymk1freak.laterrrrrr...
|
||||
|
||||
Moonlight Blue Pearl de mooiste kleur ooit
|
||||
|
||||
Hé Becky!
Mooi Golfje heb je !
Smaken verschillen natuurlijk, maar ik zou hem de originele kleur weer geven met een paar lagen blanke lak erop (dan wordt hij niet meer dof). gaat hij helemaal uit elkaar of wordt alleen de buitenkant gespoten? Succes er mee! Groetjes René Inmiddels zijn de tank en achteras er ook af...... bouwpakketje of nie? |
|
||||
|
||||
vind grijs persoonlijk wel erg mooi, volvo heeft een hele mooie soort donkergrijs metallic kleur. als ik die van mij ooit nog een keer spuit wordt het die kleur denk ik.
heb al wat voor je uitgezocht, het is nr. 462 Flint Grey Metallic of een van de oude originele kleuren als je voor de old school look gaat succ6 ermee en ik zie het resultaat hopenlijk snel |
|
||||
|
||||
Ik zou toch ook gaan voor grijs of wit, staat errug sjiek!!
|