#1
|
||||
|
||||
Teller issue Golf II
Goedemorgen mede forumleden, ik zit met een dilemma.
Ga weer beginnen aan een 16V project, waar ik later nog een pagina voor zal aanmaken.... Nu zit er een oud type (CE1) boom in, ik wil deze graag ombouwen naar CE2, heeft te maken met de motor en hetgeen wat ik nog heb liggen. Wat is nu wijsheid, ik heb een oud type 16V teller, en via A2 rescource moet ik deze denk ik wel kunnen aansluiten op een nieuw type stekker. Of ga ik voor een nieuw type teller? Deze liggen niet meer voor het oprapen, en als ik al iets gevonden kan krijgen zit er geen MFA op. Is dit over te zetten van de oude teller?? Want dan is dit natuurlijk nog een optie voor mij. Laatste optie is het monteren van een Digifiz, daar heb ik ook nog eea van liggen, maar ook hiervoor zal ik een draadboompje moeten maken. Dus aan t werk moet ik altijd Wat zeggen jullie hierover? En vooral, is het MFA gedeelte over te zetten in een andere cockpit die dat dus niet heeft. Ik heb de search geprobeerd maar hier kwam ik alleen de schema van A2 resource tegen. Ik zie graag jullie meningen tegemoet. Grtz Roland
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#2
|
||||
|
||||
Ik denk dat het ompinnen van het kabelboompje tussen de zekeringskast en de teller het eenvoudigst is.
Het MFA is misschien wel om te zetten (al acht ik de kans klein) maar dan mis je alsnog de MFA symbooltjes in de teller, die zijn geprint op het zwarte plastic. Of je moet natuurlijk iemand kunnen vinden die een nieuw type tegen een oud type wil ruilen. Volgens mij zijn de oud type 16v tellers nog lastiger te vinden |
#3
|
||||
|
||||
Thx voor de info, ga ik denk ik een boompje omzetten van oud naar nieuw.....
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij is de voorkant los over te zetten.... Dan zou ik de symbooltjes hebben/houden. Maar idd display blijft een ? Denk toch maar gewoon beetje knippen & plakken
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |