|
|||
|
|||
Te Koop: Golf MK2 1.3NZ uit 1990 -> 100EU
Beste forumleden,
In verband met het beëindigen van mijn hobby, door tijdgebrek en een fatsoenlijke klusruimte bied ik helaas mijn golfje te koop aan. Nu zo'n 2 jaar in bezit en nog APK tot 02-07-2020. In die tijd heb ik er aardig wat aan vervangen: Nieuwe AP Schroefset Stuurstangen Fuseekogels Dynamo Accu V-snaar Distributieriem Waterpomp Koppeling + drukgroep & druklager Keerring prise-as versnellingsbakzijde Keerring schakelstang Auto heeft een aantal roestplekjes en de lak is niet meer als nieuw (Blanke lak op het dak vooral). 100 EURO. Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Matthijs https://imgur.com/a/LpmoLq4 Edit: ondertussen slecht lopend en lekt nog steeds versnellingsbakolie. Kan opgehaald worden voor een leuke prijs, kan nog goed dienst doen als donor. Interieur is in goede staat! 189xxx kilometer gereden. Last edited by MK92 : 24-02-2020 at 12:45. |
|
|||
|
|||
Bump en edit!
|
|
|||
|
|||
Mag een slotje op, helaas bij gebrek aan interesse door een sloopbedrijf laten ophalen..
|
|
|||
|
|||
Serieus! Balen dat ik dit draadje nu pas zie! Had hem graag als donor gehad! Welke regio staat inmiddels?
|