|
||||
|
||||
vraag injectoren 16V-G60
kan ik beter deze injectoren gebruiken in een 16vg60 scirocco luchtinlaat
ivm de lengte lijken op kr injectoren qwa lengte injectoren geven 386 cc dus daar ligt het niet aan
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" Last edited by redbull : 29-12-2019 at 23:31. |
|
||||
|
||||
Sws heb je dat bovenste blauwe model nodig, alleen lijken mij die ook wat langer als de groene g60 injectoren. Lijkt me dat het wel past, maar zeker weten doe ik het niet..
Injectorcups heb ik destijds uit vlgs mij de 2H motor gehaald en die in het 16v spruitstuk gezet. Daar kan je dan je g60 injectoren weer in zetten. |
|
||||
|
||||
Die plastic injectiecups kosten een euro of 4 bij de dealer, inclusief nieuwe dichting erin. Je hebt ook een fuel rail nodig. EDIT: Die zie ik al op de foto
De bovenste zijn generatie (EV)2 verstuivers. Wil je op digifant gaan draaien dan kun je beter eerste generatie verstuivers kopen. De bekende Bosch red tops (360cc) uit de Saab turbo’s zijn prima, de groene Bosch 440cc ook al vind ik die zelf aan de te grote kant. Deze bedoel ik: https://www.ebay.com/itm/360cc-high...AAOSwImRYDQ5 r
2018 Volkswagen Up! GTI 2014 Volkswagen T5 GP 2005 Volkswagen Golf 5 GTI DSG 2003 Volkswagen Touran R32 Last edited by Roy16VG60 : 30-12-2019 at 00:03. |
|
||||
|
||||
Kijk hier heb ik wat aan👍🏻
|
|||
|
|||
Ik heb nog zo'n RVS fuel-rail liggen
|