#1
|
|||
|
|||
kleppakkingen vervangen
Wij hebben last van olie in cilinder 2 en 3, 1 en 4 zijn schoon. Waarschijnlijk zijn de oliekeerringen van de kleppen lek? Wie weet en fijn adres in midden NL die dit een leuk klusje vind?
Groet Paul |
#2
|
||||
|
||||
Welkom!
En wat voor motor hebben we het hier over? benzine/diesel? 1.3/1.6/1.8? 8v? 16v? |
#3
|
|||
|
|||
Het gaat om een 1600cc benzine automaat MK2. Verder nog niet veel meer info. Het blok wordt gebruikt in en paragliding lier en is in DL gebouwd. Dus we hebben geen kenteken.
|
#4
|
||||
|
||||
Aangezien toch je distributie en alles los moet zou ik de kop geheel laten reviseren. Dit kost niet veel bij zo’n oude 8 Klepper en waarschijnlijk zijn nieuwe klepsteelrubbers een tijdelijke oplossing omdat de klepgeleiders waarschijnlijk ook versleten zijn.
__________________
2018 Volkswagen Up! GTI 2014 Volkswagen T5 GP 2005 Volkswagen Golf 5 GTI DSG 2003 Volkswagen Touran R32 |
#5
|
||||
|
||||
Golf 2 motor dus, is dan idd een 8v. Wat Roy aangeeft zou ik ook net zeggen Vaak zijn inderdaad de klepgeleiders ook ruim en dan heb je dit probleem zo weer. Dit had je vroeger bij de gti8v en de diesels/turbodiesels ook vaak. Kop reviseren of een knappe gebruikte kop zou misschien ook kunnen..
|
#6
|
|||
|
|||
Ik heb de motorcode maar even bekeken. Gaat over een RP blok. Volgens wiki komt die uit een 1800 Golf Synchro 86 tot 89.
bedankt voor de adviezen. Ik woon in Nieuwegein, hebben jullie een betrouwbaar revisie adres in midden NL? en enig idee wat dat zou gaan kosten? |
#7
|
|||
|
|||
Kop
Kan een kop revisie doen woon in breda
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r |
#8
|
|||
|
|||
Quote:
Eras Utrecht ,vraag naar Jarno. Hij heeft mijn KR 16v perfect gereviseerd. Groet Yal |