#1
|
|||
|
|||
Elektriek in de MK1 cabby
Hallo
Eens vragen wie hier ervaring in heeft. Ik ben de trotse eigenaar van een mooie MK1 cabrio uit 1992. Zie link onder dit bericht. En wil deze auto graag upgraden met: Alarm met Centrale portiervergrendeling Elektrische ramen en kap. Wie heeft er ervaring en tips? Ben benieuwd?
__________________
http://vwprojects.nl/projects/volks...0cabriolet.html |
#2
|
|||
|
|||
Niemand?
__________________
http://vwprojects.nl/projects/volks...0cabriolet.html |
#3
|
||||
|
||||
alarm met CV stelt niet zoveel voor..heb dat op al mijn Golfjes 1 gehad..
en nog wat andere rottigheidjes om er voor te zorgen dat ze hem niet konden meenemen toen..ken die dingen van haver tot gort ..dus dat was enkel makkelijk ik meen ooit een keer ergens gelezen te hebben van een kerel die de kap elektrisch gemaakt had.. en ik heb beide systemen ooit wel eens back to back zien liggen.. je moet gewoon het complete mechanisme en ik meen hydraulische cilinders en kabelboom en alles erbij hebben van eentje waar het op zit/zat.. al is dit denk ik best wel een klus ..,niet iets voor de zondagmiddag.. in mijn laatste GTI uit 83 had ik een zelfgemaakte kabelboom voor de elektrische ramen gemaakt geschakeld over het alarm dmv een module ,dit met de raammechanismen van een 93er cabrio.. let wel ,dit was in een tijd dat je op de sloop nog wel eens een paar van die dingen tegenkwam dat schip is nu allang vertrokken.. je kunt van geloof ik Spal een universele set aanpassen ,maar ofdat dat degelijk is ? geen idee.. het zijn niet de minste mods die je nu noemt..een setje smoke achterlichten is rapper gebeurd..hahaha |
#4
|
|||
|
|||
Dat weet ik heinz. Maar hij is verder helemaal af, echt zoals ik hem wil en dit zijn voor mij de kersen op de taart. Heb ook de tijd voor mezelf genomen om me goed te orienteren. Ik ben zelf niet handig dus iemand gaat dit voor me doen. (Als ie dat wil
Bedankt voor de input. Een ieder die iets wil toevoegen let me know!!
__________________
http://vwprojects.nl/projects/volks...0cabriolet.html |