#1
|
|||
|
|||
2e Motor swap mk2 vraag.
Ik ga binnenkort een mk3 2e blok In mijn mk 2 lepelen.
Maar voor dat ik ga doen wil ik het blok goedlopend hebben. Tijdens het rijden in de mk3 kwam ik er achter dat ie laag in toeren smoort,boven de 4000 toeren trekt ie perfect. Wat ik al gedaan heb is: compressie testen en die was perfect. Vacuüm slangen bijlangs,geen lekkages. Bogies/luchtfilter/bougie kabels allemaal ok. Heeft iemand enig idee wat de oorzaak van het smoren kan zijn? |
#2
|
|||
|
|||
Heb inmiddels de auto uitgelezen en hij had foutcodes 00518 Gasklep positie sensor.
Is die evt schoon te maken of is het vaak een elektrische probleem. |
#3
|
||||
|
||||
2e motoren hebben wel vaker last van elektrische storingen. met vagcom moet je een eind kunnen komen denk ik. moet je de gasklep niet even opnieuw inleren? (ik weet niet wat deze specifieke foutcode precies inhoud)
__________________
VW Golf Syncro '88 origineel NL VW Caddy 3 1.9 TDI 2010 Audi A6 2.4 24v 2005 www.castra-machinebouw.nl |
#4
|
||||
|
||||
__________________
88 cabrio 2.0 83 golf gl 1.5 |
#5
|
||||
|
||||
Staat de ontsteking wel op tijd?
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |