|
||||
|
||||
photoshoot
hoi hoi
we hebben laatst een photoshoot met de bus gedaan, op het strand van het twiske...hier onder staan een aantal foto's die gemaakt zijn die dag er staan ook nog een paar andere op wakebus.com Gr.michiel
|
||||
|
||||
Niet lullig bedoeld hoor, maar geilen jullie zo op jezelf of wilen jullie jezelf wat in de markt zetten?
|
|
||||
|
||||
was dat nou voor reactie?
mooie foto`s! ik zet binnenkort ook ff een meid in bikini voor m`n golf
|
||||
|
||||
Mooie pics!!
|
||||
|
||||
Quote:
Na die veronica actie zag ik hun sites waar alleen maar foto's van zichzelf opstonden No hard-feelings dude! wel een supermooi bus! |
|
|||
|
|||
hey leuke fotos ik zie je bussie wel eens staan op de martin luther king weg
gaaf ding ik ga binnekort ook maar eens wake boarden me broer is er fanatiek mee bezig en kan die spullen van hem lenen en zn schoon vader bestuurd de boot dus ff kijken of ik deze extreme sport ook kan haha |
|
|||
|
|||
je boft maar met zo'n bus
|
|
||||
|
||||
Quote:
me vriendin is model en ik zit ook een beetje in die wereld.....en dat gaat alleen nog maar groeien..... Maar jah, de website daar staan niet alleen maar foto's op van onze bus ook de meetings waar we heen zijn gegaan.....en de website gaat over onze bus, dus het zou een beetje raar zijn als we alleen maar andere foto's er op zetten, die niets met de bus te maken hebben. Daar heb je volksforum toch voor om andere auto's op een website te zetten.
|
||||
|
||||
Quote:
De fotograaf wou een schoot doen met ons, en wij wouden wel eens een keer een shoot doen met de bus. Dus vandaar deze shoot. en verder hebben we geen plannen wat betreft shoots met de bus. Gr.michiel
|
||||
|
||||
Quote:
martin luther king weg?? in welke stad dan....want ik ken geen plek waar wij de bus hebben gezet op de martin luther king weg. Laat staan meerdere keren Gr.michiel
|
||||
|
||||
Ik krijg opeens weer de behoefte iemand tot de grond toe af te branden...artistiek bedoeld quasi-mysterieus in de verte staren...wat een ongelofelijk pretentieuze kutfoto's zeg.
|
|
||||
|
||||
Ik vind ze leuk!! Smaken verschillen gelukkig!!
|
|
||||
|
||||
Ik vind de foto's mooi!
|
|
||||
|
||||
Het zijn leuke foto's, maar ik mag er toch vanuit gaan dit niet een profi fotograaf is.
|
|
|||
|
|||
Haha, vooral die laatste 2! Ik voel een heleboel inspiratie, foto's van mijn gezinnetje volgen...
|
||||
|
||||
Quote:
Je kan ook gewoon zeggen dat je het niet mooi vind.....
|
||||
|
||||
Quote:
Scumbag is nogal kort door de bocht, daar heb ik ook al ervaring mee... :o |
|
||||
|
||||
Jolanda speaking...
Hoi mensen,
Bedankt voor de leuke reacties! Deze foto`s zijn in eerste instantie bedoeld voor mijn portfolio... Ik doe nu 2 jaar modellenwerk voor m`n gehele portfolio kijk op:www.jolanda.tk De fotograaf wou er een lifestyle shoot van maken en vroeg of ik nog een ander model wist, dus toen heb ik voorgesteld een duoshoot met michiel te doen. (heeft hij ook weer nieuwe foto`s voor z`n portfolio) @Cabby 82 TDi: Fotograaf is trouwens Peter Verduin Toen hij er achter kwam dat we een VWT1 hadden wilde hij perse de bus er ook op hebben! We hadden er ook een fashion shoot van kunnen maken, maar dan paste het niet zo goed meer bij het busje... De foto`s die we nu hier hebben gezet zijn onbewerkt en ook niet bedoelt als portfolio materiaal. Dit zijn de fotos zijn wel geschikt zijn voor onze portfolio`s, hoewel de bus er vaak nieteens op tezien is: @Frieser: Met modellenwerk is erg veel geld te verdiennen. Komt wel bij kijken dat het idd misschien overkomt alsof we op onszelf geilen ffzo, maar het is gewoon ons werk... En leuke foto`s zijn nooit weg voor jezelf als je later oud en gerimpeld bent! hahaha! @ w3zl01d: Klopt een vriendin van ons woont daar! wat grappig!! haha :biggrin: :biggrin: @ Michiel: Martin luther king weg is in purmerend! Bij Denice weet je wel? @ scumbag: Whahaha Humor!! Liefs Jolanda www.Jolanda.tk M`n web-log!!
Last edited by WakeBus-J : 26-09-2005 at 11:54. |