|
|||
|
|||
golf-td
Bij deze wil ik me graag voorstellen.
Ik ben Mike, 18 jaar en woon in Goes (Zeeland) (leerling) automonteur bij een universeel autobedrijf SInds ongeveer 3 maanden ben ik trotse eigenaar van een golf 3. Helemaal basic gekocht. Op een mat zwart gewrapd dak, schroefsetje,15 inch rh velgen en een 2,5 inch uitlaat na. Wat info over de golf: op 3-1-1996 van de band gerold. kleurcode lc5l mysticblau gekocht met 203xxx Voor een golfje 3 is de carrosorie gelukkig in hele goede staat op een dop in de bodem na. Al snel moesten er wat dingen gaan veranderen. Harten van de velgen zwart gespoten. En wat lichten smoke gemaakt en een goede poetsbeurt. En achter spoorverbreders geplaats van 20 mm Ondertussen nog een golfje gesloopt voor onderdelen een tdi 90 pk Die flink verrot was en 390xxx gedraaid had Hier zat nog een mooi rolingstone interieur in dus dat kon mooi in de mijne. Toen kwam een gti bumperset in mijn kleur op me pas dus daar maar omgereden. Die zelfde avond gelijk gemonteerd met een setje golf 4 look lampen. Met daglicht zag dat er zo uit Toen werd het tijd voor andere velgen, Dat werden uitendelijk bbs lm replica´s In de maten 17x7 et 35 met 205 40 17 banden Toen nog een golfje gekocht die elektrische ramen spiegels cv en nog wat leuke opties had . ook deze had bijna 400000 gelopen en was redelijk krokant Deze snel gesloopt en alles overgezet op de mijne. wat toch nog een heel werk bleek te zijn. werkelijk heel de auto moet leeg dashboard alle deurpanelen completen interieur vloerkleed en ga zo nog maar door de elektrische ramen spiegels orginelen cv zacht dashboard en parrot in de mijne gebouwd. De dag ernaa toch maar besloten dat er ook leer moest komen een setje gevonden en gelijk omgereden. ook een stuur uit een transporter en pook van een golf 5 gemonteerd (hoesje moet op de foto nog vast) Ook de telerbak aangepakt rode wijzers heldere led´s en binnekant glanzend zwart gespoten Ondertussen heb ik ook een intercooler en open lucht filter gemonteerd wat voor een erg leuk geluid zorgt de turbo staat maximaal op gedraaid En rijd lekker vlot met redelijk wat pit Van de week ook nog een zwarte hemel en a b c stijlen opgehaald en gemonteerd . Hier volgen foto´s van Nog wat foto´s van de auto Hoe ie er nu bij staat Voor nu was dit het weer even Er staat nog een hoop op de planning, waar ik jullie van op de hoogten zal houden Laat maar horen wat je der van vind |
|
||||
|
||||
Knappe updates!
|
|||
|
|||
mooi ding zo hoor!
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de positive reactie's
Er zitten hier op het forum vast wel mensen die ervaring met diesels hebben. Ik ben langzamerhand stilletjes opzoek naar een andere turbo Ik rij nu met een kkk ko3 turbo op een 1.9 td aaz Na wat rond speuren kwam ik uit op een garret gt1749vb Graag zou ik vernemen welke ervaringen jullie hebben ? Alvast bedankt |