![]() |
|
||||
|
||||
![]() 4 stuks
steek: 4 x 100 23 mm verbreding aan iedere zijde, dus 46mm per as!! Deze spoorverbreders zijn handgemaakt uit hoogwaardig aluminium! Ik heb deze spoorverbreders speciaal voor een polo II 86c laten draaien, en ze passen dus perfect! Ze vallen over de nok van de as heen, dus je verlengd al het ware de as. Andere spoorverbreders hebben dit niet, zodat je slijtage krijgt op de stuurinrichting. de buitendiamter van de as was bij mijn polo 57 mm, dus als dat bij jou ook is, passen ze! (ook op andere auto's?) Ik heb 10 kilometer met de verbreders gereden omdat bleek dat hij niet pastte met 14 inch 60/185 velgen. Elke maat kleiner als deze is geen probleem. Als nieuw dus!! ZONDER BOUTEN!! (bouten kosten ongeveer 45 euro in de winkel) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vraagprijs: 55 euro! |
|
||||
|
||||
![]() 50 euri??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok, laat ik je matsen!! Ik woon vlakbij Oss, kom je ze ophalen? |
|
||||
|
||||
![]() Er zit neem ik aan 57,1 mm centreer aan de binnenzijde en aan de buitenzijde?
En wat is de totale buitenste maat.. heb belangstelling .. je hebt PB! |
|
||||
|
||||
![]() hoe bedoel je buitenste maat? van heel de spoorverbreder?
buitenmaat centreer is gelijk aan binnenmaat centreer! dus velgen passen exact even goed over originele centreer op de as als op de verbreder! |
|
||||
|
||||
![]() ik heb wel belangstelling...
zou jeje telefoonnummer kunnen PB-jen... spreken we dan ff af over hoe en wat ![]() gr bauke |