![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik wil graag mijn kentekenplaat houders met zuignappen gaan bevestigen.
Zijn er hier mensen die er mee rijden, en weten waar ik de goede zuignappen met schoefdraad kan kopen? Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
![]() Heb er mee gereden en beviel prima. Wel een stuk of 4 gebruiken icm een grote plaat. Via het forum hier gekocht.
|
|||
|
|||
![]() Dat is wel grappig, heel recent heb ik mij ook zuignappen met schroefdraad besteld, voor een iets ander doel.
http://www.zuignappenwinkel.nl/prod...ignappen?cid=40 Zij waren vrij snel met leveren ook, en de prijzen vallen mee. ![]() Dit is een hoopje van "zuignap met schroefdraad RVS M4 20mm". Last edited by SciroccomTDI : 23-05-2016 at 10:26. |
|
||||
|
||||
![]() Dat is toevallig ja!
Zou dat 20mm schoefdraad genoeg zijn om ze op je kentekenplaat houder te bevestigen? |
|
||||
|
||||
![]() Niemand die weet of 20mm schoefdraad genoeg is om ze te bevestigen op je kentekenplaat houder?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor grote nummerplaten wel ![]() De draadeindjes aan de zuignappen zijn 4 mm en daar kun je nummerplaten uitstekend op vastmaken. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Inderdaad, let op! 20mm is de diameter van de zuignap, schroefdraad is maar 4mm lang! ![]() |