#1
|
||||
|
||||
wat zijn goed update bij een ary moter (1.8vt)
ik had de vraag wat zijn goede updates voor een
1.8vt moter downpipe heb al op het oog zonder cat eindemper leeg hallen iemand evaring mee ?? 4bar brandstof pomp pipecross in legfilter of wat is beter (moet inleg zijn) iemand nog idee mvg remco |
#2
|
||||
|
||||
Ligt er een beetje aan hoeveel vermogen jij eruit wilt halen en wat je budget is.
Vertel anders even wat je wensen zijn.
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#3
|
|||
|
|||
4 bar brandstofpomp zegt niets... Het gaat om de opbrengst bij een bepaalde druk.
|
#4
|
||||
|
||||
Gaat dan om een cupra pomp dus 4 bar ipv 3
Mij ecu is nu gechipte van 180 naar 220 bij Stefan baggen |
#5
|
||||
|
||||
4bar Brandstofdrukregelaar zeker?
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#6
|
||||
|
||||
En inderdaad, wat wil je uitgeven?
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#7
|
||||
|
||||
Zo min mogelijk geld moet leuk blijven
maar geen 4 bar regelaar maar brandstof pomp in de tank |
#8
|
||||
|
||||
Wat heb je aan die pomp als je brandstofdrukregalar op 3 bar afregelt?
Ik denk dat je je verkeerd hebt laten informeren en dat je de brandstofdrukregelaar bedoelt.. Als je het low budget wil houden valt er weinig te doen. Het best is namelijk om na motorische upgrades je auto opnieuw af te stellen, hetgeen niet goedkoop is
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#9
|
||||
|
||||
Gaat Echt om 4 bar pomp met 3 bar regelaar
Om voor tezorgen niet tekort toekomen |
#10
|
||||
|
||||
En mijn ecu is dalijk al gechipte naar 220 ipv 180
|
#11
|
||||
|
||||
Is je motor al gechipt of moet dit nog gebeuren?
Anders zou ik eerst die mods doen voordat je gaat chippen. Dan kun je direct een aantal dingen weg laten schrijven. Welke mods ik zou doen (allemaal low budget en zelf te doen): - Ik zou de N112 en N249 mod doen (verwijderen dus). Verwijder ook gelijk die hele secundaire luchtpomp + de klep op de kop (afdichten met een plaatje). Softwarematig de boel laten wegschrijven of weerstandjes plaatsen om foutcodes te voorkomen. - 3 inch downpipe zonder kat (of racekat) Gelijk de 2e lambda verwijderen en laten wegschrijven. - LMM verwijderen en laten wegschrijven. De ARY is hetzelfde als een AUQ volgens mij? Dus elektronische gasklep, die LMM heeft de motor niet nodig. Bijkomend voordeel is dat je een BOV kunt plaatsen ipv de originele diverter valve. (met LMM geeft dit fouten) Als je nog wat extra te besteden hebt zou ik nog een front mount intercooler plaatsen. Nu laten chippen en je motor loopt echt stukken beter!
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |