|
||||
|
||||
keverzomerfestijn...
ik ben dus vandaag(zaterdag) geweest, was in ieder geval super weer, en natuurlijk nog wel enkele forumbezoekers gezien en gesproken...
hierbij even een paar foto's: blauwe kever: de nieuwe oude ride van Bob..super! en deze is van m'n zoontje die naar de sprintwedstrijden kijkt! |
|
||||
|
||||
toevallig meer van die rode t1 met blauwe pit
|
|
||||
|
||||
nog 2..
|
|
||||
|
||||
Leuk je gesproken te hebben Hajee,zo leer ik ook weer een beetje de mensen achter de namen,En het Aircooled virus is nu goed toegeslagen,heb weer genoten zaterdag.
|
|
||||
|
||||
Quote:
insgelijks! :biggrin: was leuk inderdaad..wel aantal mooie auto's gezien.. |
|
||||
|
||||
Ik heb ook wat foto's van gisteren online staan.
www.desmitten.nl -> "Onze Bus" en dan ff naar beneden scrollen. We hebben een leuke dag gehad, en veel mooie auto's gezien Hier nog een paar foto's die niet op onze site staan Veel T2's op een rij Beetje duwen tegen elkaar Sprint Sprint Mooi hoor Last edited by Lomax : 18-09-2005 at 15:14. Reason: plaatjes erbij |
|
||||
|
||||
Ben er vandaag ook geweest Echt vet, en m'n eigen de hele middag vermaakt.
Ben 2 "bekende" tegen gekomen: Sabine d'r oude kever. Erg leuke auto. Erg vette kever, ben deze ook nog tegen gekomen toen ik naar huis reed. Binnekort wil ik alle foto's en filmpjes online zetten
|
||||
|
||||
festijn
Coooooollllle pics HJ, heb weer eens wat gemist verdomme moest werken naja volgende keer beter andere pics ook superrrr
|
|||
|
|||
Ben gister geweest heb me prima vermaakt.
En we hebben ook nog een paar leuke pictures geschoten met BOB,Martijn en airmighty De rest staat op vwdepartment.nl |
|
||||
|
||||
bruders, custom en ik zijn vandaag ook geweest en hebben het ZWAAR naar ons zin gehad, heb men ogen uitgekeken en ben nu HELEMAAL gek van aircooled :o :o
onwijs veel foto's geschoten en zelfs een filmpke van deze jongen een filmpke, daar zat me een pak herrie in, de tering http://media.putfile.com/MOV0174013 GREETZ!!!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Zoals mijn grote vriend zwarte stier hierboven al zei, ik ben er ook aan! Er MOET een luchtkoelr komen... Hier de foto's waar ik nu bij zit te kwijlen..
(je kunt het ze niet vroeg genoeg leren...) .... Bruders weer mazzel dat z'n rugzak ervoor hangt...
|
||||
|
||||
Last edited by vwspijlbus : 19-09-2005 at 07:51. |
|
||||
|
||||
zo ook wij zijn er weer. we waren de eerste die er vrijdag op mochten, jeahhhh. vrijdag zag ik het een beetje somber in , toen we bij de ingang zaten kwamen er alleen maar waterkokers binnen en af en toe een kevertje. vrijdag avond was het wel weer erg gezellig in de feestzaal (wim voortaan stoppen met baco's weggeven, er zijn grenzen ),. zaterdag en zondag ook erg veel lol gehad. en mooie bakkies gezien.
het weer viel me 100% mee en de opkomst viel 1000% mee, echt heel veel wagens, had de organisatie ook niet durven dormen volgens mij. veel onderdelen veel zon veel drankjes en veel luchtgekoelde. top tot de volgende knoop/ heb niet zoveel foto's gemaakt, overdag was de puf er af en toe een beetje uit. maar de foto's die ik heb gemaakt zet ik morgen op me site. www.Bugardi.com
|
||||
|
||||
Bodenfreiheit serienmäßig Last edited by vwzone : 18-09-2005 at 22:09. Reason: Eerste serie foto's waren niet te zien |
|
|||
|
|||
Quote:
Ziet er goed uit, al die T2's op een rij.!! |
|
||||
|
||||
Ben zondag ff geweest met Custom en Da black bull...weer was top en stonden mooie wagentjes...tis alleen geen vw-euro meer helaas..vondt het een stuk kleiner..maatje van me is zaterdag en zondag geweest en miste de echte files op de camping zaterdagavond...
maar al met al heb ik zondag goede dag gehad!!! greetz..Vic.. |
|
|||
|
|||
Quote:
Hey, die is goed zeg! Nederlandse auto! Thanks voor de pic! Greets, Walter |
|
||||
|
||||
:p Ik heb nog wel ee foto zonder die rugzaktoerist voor de auto...
|
|||
|
|||
Dubbel bericht..
Last edited by Beetspeed : 19-09-2005 at 09:25. |
|
|||
|
|||
Quote:
Heel graag!! Ik hoop dat je het niet erg vind als ik hem ook kopieer naar de keversite? Het zou daarbij leuk zijn als die eigenaar mss volgende keer ook naar 'een' type 3 bijeenkomst zou kunnen komen. Hopelijk komt ie ook nog 'on-line' hier of daar. Last edited by Beetspeed : 19-09-2005 at 09:26. |