|
||||
|
||||
Golf 78' Porsche V6
Hallo
Ik heb al verschillende Mk1's gehad en gebouwd en al wat projecten door verkocht en ik het nu nog 1x ga doen en helemaal hoe ik hem dan altijd zou willen hebben en dacht maak dan ook nog een keer een topic Mijn oude mk1 met G60 erin met sper bak , deze is nu in Duitsland waar er een Abf word in gebouwd Maar goed daar gaat het niet om Eisen waren hard , kleine achterlichten en een dakje en ik vond dit gele monstertje Van onder niets op aan te merken , uiterlijk paar schoonheids foutjes maar niets noemenswaardigs Het was een 1.5 automaat niet zo spannend en werd er wat naar wat groters gezocht. Deze werd gevonden bij een man in Belgie Een Porsche Cayenne 3.2 v6 Last edited by Gout : 15-02-2016 at 23:40. |
|
||||
|
||||
Golfje even snel gepoetst en voorzien van een setje classics
Ziet er niet verkeerd uit voor een oud beestje al zeg ik het zelf |
|
||||
|
||||
Powertrain demontage
Flink beestje zo met het subframe en versnellingsbak eraan Versnellingsbak er even af en even een test fitting |
|
||||
|
||||
Paar kleine aanpassingen en hij zit
Zomaar een fototje |
|
|||
|
|||
Mooi werk danny gaat goed komen ☺
|
|||
|
|||
GEK! Dat gaat toch nooit passen
Dit topic zal ik zeker volgen |
|
||||
|
||||
Haha geweldig ! Succes
|
|
||||
|
||||
Ambitieus project
Heb je enig idee wat het Porsche V6 blok weegt? Is dit vergelijkbaar met een VR6? |
|
||||
|
||||
Dit lijkt me een R32 blok met een fancy afdekplaat, toch?
|
|
|||
|
|||
Quote:
http://www.ebay.com/itm/Engine-bloc...Z-/321785744950 Inderdaad, VR6 |
|
||||
|
||||
Jep basis is zelfde
Carter , oliefilterhuis , in - uitlaatspruitstuk , steunen zijn anders en motorcode Hij komt iig wel uit een Porsche Ja moet goed komen dit keer Stef |
|
||||
|
||||
Wel gaaf zoiets, blijf t volgen
|
||||
|
||||
Knap project! Succes en houd ons op de hoogte
|
|||
|
|||
Vermogen het zelfde dan 240 pk of heeft zo iets meer.
|
|||
|
|||
Wat voor een versnellingsbak is het?
|
|
||||
|
||||
Zo te zien VR5
|
|
||||
|
||||
Cool! gaaf project
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
De motor ziet er indrukwekkend uit !
|
||||
|
||||
250pk stock en er zit nu een V5 versnelingsbak achter
Front demontabel gemaakt en chassis op een paar plekken door gelast voor wat extra sterkte Morgen nog een dagje schuren , woensdag naar de spuiter Last edited by Gout : 16-02-2016 at 00:02. |