|
||||
|
||||
Golf 2 met 5.500km
http://ww3.autoscout24.nl/classified/283469049?asrc=st|as
Inderdaad zo goed als nieuw. Alleen de nieuwprijs nu in euro's ipv. guldens zo'n beetje? Wel gaaf om zo iets te vinden.
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
||||
|
||||
Deze auto heb ik een paar jaar terug bekeken bij de toenmalige eigenaar in de omgeving Arnhem. Deze stond er op een heel flauw restyle deukje in het achterpaneel perfect bij. Gezien de staat op dat moment was de kilometerstand zeer aannemelijk.
Verhaal bij de auto was dat deze toen op Ebay gekocht was van de eerste eigenaar. Vraagprijs was toen 4950 euro. Soms denk ik nog wel eens: had ik hem maar gekocht... Maar ja, je moet een koe niet in zijn achterste kijken |
|
|||
|
|||
Van de gevallen 'had ik maar...' kan ik een heel lijstje maken. Maar ach, can't have it all hè?
|
|
|||
|
|||
Nergens om hoor, maar gegarandeerd waardestijging???
Niet heel bijzonder zoiets, tis geen gti of een ander mooi/ leuk model. Prijs is in mijn ogen kansloos. Dat koopt toch niemand |
|
|||
|
|||
Idd één vd vele kansloze probeersels om wat mee te snoepen van de oldtimergekte... Extreem lage km stand is zeker mooi, maar dan vooral icm een uniekere uitvoering dan een 89er CL. Was t nou een 86er 16v geweest.....
Dan nog is gegarandeerde waardestijging met een korreltje zout te nemen. |
|
|||
|
|||
Inderdaad. Typisch gevalletje van ook zot geld te vragen voor een oldtimer.
Enkel verkeerde model gekozen Niemand staat op zoiets te wachten eigenlijk. Zeker niet aan die prijs. Als het een gti zou geweest zijn oid. Maar zo eentje... En die waardestijging |
|
|||
|
|||
Voor een 83er of vroege 84er kun je dit misschien vragen. Deze blijft nog wel even staan
|
|||
|
|||
Moet t wel een GTI zijn en km stand 100% waterdicht. Maar dan nog vind ik t veel geld voor n auto waarbij iedere extra km erbij eigenlijk zonde is...
|
|
||||
|
||||
denk dat hij met 4K heel dik betaald is
|
||||
|
||||
Leuke basis voor een sleeper
|