#1
|
|||
|
|||
koppelings probleem
Mijn koppeling komt heel laat los
Bijna bovenaan Is het voldoende op de plaat te vervangen of moet ik ook de drukgroep vervangen ? |
#2
|
||||
|
||||
Weet niet watvoor motor?? Maar ik zou alles vervangen.
Kans aanwezig met oude delen laten zitten is dat je 2x moet en daar heb ik zelf een hekel aan. |
#3
|
|||
|
|||
ok duidelijk :-)
|
#4
|
|||
|
|||
nog even een vraag
Had vandaag geinformeerd Verkoper had het over 3 dingen koppelingsplaten drukgroep drukschijf Drukschijf heb ik die ook nodig of is dat niet nodig ? |
#5
|
||||
|
||||
Hangt van de bak af, maar als je auto origineel is en de verkoper heeft het opgezocht op chassisnummer moet het kloppen. Weet niet meer precies hoe het zit, maar ik denk dat het merendeel van de bakken een drukschijf heeft. Als je auto er een heeft, is het een vitaal onderdeel van de koppeling. Je kan dus niet zonder. Wat voor bak is het?
|
#6
|
||||
|
||||
1500cc en hoger heeft zo'n drukplaat.
|
#7
|
|||
|
|||
Is 1600 met FD bak
|
#8
|
||||
|
||||
http://brokevw.com/020seal.html
Bespaart je een hoop ellende als je dit gelijk even doet... Als de drukstang niet meer spits is aan het uiteinde, vervang die dan ook gelijk. Anders gaat hij zwabberen en gaat je messing busje eraan.
__________________
Golf MK1 |