#1
|
|||
|
|||
Golf mk1 1.8 turbo DTA STANDALONE PROBLEEM
Hallo,
Ik zoek iemand die verstand heb van dta s40 managment. Mijn golfmk1 1.8 20vt heeft hele tijd goed gedraaid en van de 1 op de andere dag loopt hij erg slecht stationair, schommelen en uitvallen. Lijkt erop als die koud is dat ie t minder doet. Kom er niet uit, alle sensoren zijn goed en geeft hij mooi aan. Mvg jasper |
#2
|
||||
|
||||
Alleen bij stationair of ook onder deellast / vollast?
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#3
|
|||
|
|||
Vacuum slangetje lek.
Wat doet de lambda sonde en de correctie hierop? |
#4
|
|||
|
|||
Ik doe heel veel auto's met dta management. Stuur me maar een pb met je telefoonnummer.
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |
#5
|
|||
|
|||
Vacuüm slangen goed, lambdassonde zit er niet op
|
#6
|
|||
|
|||
Stationair als die warmer is lijkt hij het erger te doen.
Onder vollast lijkt hij minder pk te hebben. Schommelt erg in toeren. 2 weken geleden de zekering van de brandstof pomp gesprongen, nieuwe zekering in gedaan en niet meer gesprongen. Als ik de zekering van de pomp eruit haal lijkt ie normaal te lopen, totdat de brandstof op is. Mvg |
#7
|
|||
|
|||
Brandstof druk gemeten? Tps sensor gecheckt/ingeleerd?
|
#8
|
||||
|
||||
Mel even advies vragen..
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#9
|
|||
|
|||
En, ondertussen al een oplossing gevonden/gekregen?
|