Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 07-09-2005, 20:18
BasLacrosse's Avatar
BasLacrosse BasLacrosse is offline
VW Enthousiast

Default golf 2; goed voor weinig

voor de goede orde:
Ik ben actief op vwforum en een vriend van me (Big_Mac_Mark) wees mij op deze site (kende hem natuurlijk al). Ik kom hier ook actief, aangezien ik een kever op het oog heb, vandaar nu te koop voor weinig:

Golf 2
1.3 CL Injectie
km.stand: 175.000
bouwjaar: 1991

Diverse extra's die op de foto's wel te zien zijn. Extra onderdelen zijn zeer goed gespoten en de originele lak is nog in perfecte staat, deze zie je echt niet veel meer.

Motorisch hoeft er ook niks aan gedaan te worden, ik heb rekeningen over de 1600 euro liggen en dat is nog van geen jaar geleden. De motor is bijna als nieuw alsmede de uitlaat.

Rijdt pittig voor een 1.3 4-bak, testrijden mag je altijd, uiteraard als je interesse hebt. Ik ben een liefhebber dat zegt genoeg. Het is een Pasadena uitvoering, dat betekend dat deze een origineel schuifdak heeft. Verder is het interieur net zo goed als de buitenkant, en dus als nieuw, nergens vind je plekjes of scheurtjes.

Kortom, voor dit geld heb je een complete heerlijke zuinige auto die meteen rijdt en waar niks aan gedaan hoeft te worden. Je moet hem zien in het echt, dan is hij nog mooier.

Prijs: 999 euro exl. radio en audio, incl. wielen (15 inch Platin) wel met originele hoedenplank (zonder gaten). (en dat is geen vraagprijs, hij moet dus gewoon snel weg, vandaar lage prijs)

Hij is verlaagd; 60/40 Sachs dempers, Weitec veren (prima staat)

foto's:

incl. dakdragers

kom maar op
Old 07-09-2005, 21:48
Big_Mac_Mark's Avatar
Big_Mac_Mark Big_Mac_Mark is offline
Married to PC

En ik kan beamen dat dit zeker een nette en goed onderhouden auto is! Jammer dattie weg gaat, maar ik weet wat je er voor terug gaat krijgen, Bas...

- Honda CBR 900 RR Fireblade, 1998

ZU RISIKEN UND NEBENWIRKUNGEN LESEN SIE DIE PACKUNGSBEILAGE UND FRAGEN SIE IHREN ARTZT ODER APOTHEKER
Old 07-09-2005, 22:19
G-eert-40's Avatar
G-eert-40 G-eert-40 is offline
Forum junkie

inderdaad, vind het een heel mooie auto. helaas heb ik pas een andere gekocht. succes met de verkoop.
volkswagen golf mkll 10 millionen edition 1.6 (rip)
Old 08-09-2005, 07:32
BasLacrosse's Avatar
VW Enthousiast

de eerste komt zaterdag kijken en neemt ook geld mee, dus grote kans dat hij dan weg is. Mocht iemand vandaag of morgen nog komen gaat hij naar diegene. Z.s.m. namelijk en dat weet de kijker ook.

dus iemand interesse? alle boekjes erbij vanaf het begin en APK tot maart 2006, 1 in een betere staat vind je echt niet! Rekeningen erbij, waarvan 1 van 1500 euro van vorig jaar.
Old 11-09-2005, 08:18
BasLacrosse's Avatar
VW Enthousiast

kan een slotje op, ik hou de golf, heb andere plannen, uitleg volgt (dan zal ik me ook even voorstellen)

Posting Rules