|
|||
|
|||
4 bak 5 bak t3??
hallo mensen ben nieuwe trotse eigenaar van een t3 camo van de luchtmacht 1.7 diesel er zit een 4 bak in.
Zijn er ook 5 bakken voor t3s of langere 4 bakken, ben laatst mee naar italie geweest en als het zou moeten zou ik er 120 mee kunnen rijden maar dan maakt de motor zoveel toeren dat het mij niet echt gezond lijkt. dus heb ik maar hele tijd 100-110 gereden terwijl die makkelijk naar mijn inzien de 120 moet kunnen halen met een iets langere bak?? mischieen geen goed idee?? JULLIE ZULLEN HET WEL WETEN! Bedankt |
|
||||
|
||||
Er zijn zeker 5 bakken voor T3 busjes. Zijn geloof ik rond de 250 euro.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nou... doe dat maar keer twee tegenwoordig hoor, voor een goede 5-bak! Vraag is echter of je er wat aan hebt, je moet enorm opletten of je niet een te lange koopt. Anders heb je straks een auto die lekker 120 rijdt bij gunstige wind er naar toe trekt |
|
|||
|
|||
hoe vind ik die ? dan liefst van 250 euries
|
|
||||
|
||||
5-bakken zijn bijna niet te vinden! Half T3-rijdend aarde wil er een....
Het 'hoogste' verzet van een 4- of 5-bak zijn in principe gelijk, oftewel de 4 van een 4-bak is hetzelfde als de 5 van een 5-bak. Wat toerental betreft schiet je er dus niks mee op, de versnellingen zijn alleen beter verdeeld. Als je bus nu 100 a 110 loopt en max 120 met veel toeren dan heb je niet eens zo'n hele korte bak!
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is in meer of mindere mate waar.. Er zijn namelijk heel veel verschillende versnellingsbakken voor de T3, je zult dus een bijpassende moeten gaan zoeken waar je bak langer zal zijn dan de huidige. Die van een 1700 is redelijk kort dus kun je opzoek gaan naar bijv. een 4 bak van een Waterboxer omdat die een wat langere hebben. Als gezegd de 5bakken zijn schaars dus duur. |
|
||||
|
||||
ridt al 4 jaar met mn t3 met 4-bak en 1700 diesel..
gewoon 90-100 gaan rijden en niet meer...en 5-bakken schakelen ook kut...wil je sneller rijden koop dan maar t4 of iets... is gewoon niet gemaakt voor die snelheden... conclusie: lekker chill met 4-bak... ;-) ... |
|
|||
|
|||
dat d8 ik al nou ja dan maar 4 bakkie 100 is snel zat hehe
thanx anyways |