|
|||
|
|||
Motorcode weggekrast/ geschuurd wat nu??
Beste Forummers,
Ik heb een golf 2 gti motor (pb) gekocht. In ieder geval dat is het gene wat de gene zei toen ik het blok kocht via marktplaats. Het is sws een golf 2 1.8 injectie motor. Hoe kom ik nu achter de motorcode als die weggekrast is? Hoe weet ik zeker dat het een pb 112pk motor is? M.v.g. Dennis van der Werf |
|
|||
|
|||
Staat op 't onderblok tussen de 3e en de 4e cilinder.
(Foto komt toevallig hier van het forum ook
|
|||
|
|||
Of als die weggekrast is (Goedemorgen, ik dacht dat het om degene in je kofferbak ging) andere nummers van de motor even googlen, dat helpt je vast in de goede richting.
|
|||
|
|||
Quote:
Dat nummer dat daar staat is dus idd weggekrast bij mijn motor. Daarom wist ik me effe geen raad om er achter te komen welk motortype het is. |
|
|||
|
|||
Quote:
Enig idee waar ik die andere nummers kan vinden op internet ofzo? Staat wel op mn motor onder het vw audi teken. BRASIL. |
|
||||
|
||||
Voordat je in iets instort waar je spijt van gaat krijgen. Hoe wil je dit blok zometeen op kenteken krijgen?
|
||||
|
||||
Nou is die van mij niet weg geschuurd maar naar 10jaar is het toch niet meer leesbaar.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik hoef het niet op kenteken te zetten ik blijf onder die 40% vermogen winst. ga van 1.6naar 70pk naar 1.8 gti maar ik zet gewoon mijn caburateur systeem erop. dus blijft de motor wel onder de 40%vermogen winst Maar ik zoek nogsteeds om manier om er nu precies achter te komen welke motorcode het nu is. De verkopen zei pb gti |
|
||||
|
||||
40% regel is al jaren geleden, is tegenwoordig 20%.
|
|
|||
|
|||
Wat een gelul die 20/40% blabla.
Wie maalt daar nu om?? Als ik een 90pk Tdi chip naar 130 oid, ga je zeker ook lekker naar de rdw?? Ze zien je aan komen, pfff. Als je van 1.3 naar 1.8 20vt of zoiets gaat, yes, uiteraard, snap ik. De vraag was, wat voor motor de ts nu werkelijk heeft aangeschaft. Lijkt mij handig om een paar foto's van het blok hier te plaatsen, kenners kunnen het misschien wel beoordelen op vermoedelijke motorcode. Misschien valt er aan bepaalde randapparatuur nog wat af te leiden. Succes ermee👍
|
|||
|
|||
slaggg letterssss
|
|||
|
|||
Quote:
👍👍👍