|
||||
|
||||
Schroefset van TS
Ik heb sinds kort een JOM schroefset onder mijn golf 1 maar dit is rampzalig, zo stug dat mn auto verschrikkelijk luide klappen maakt bij bijvoorbeeld overgang van asfalt naar klinkers. (ik heb hem dan ook wel erg laag, en zonder hulpveren)
nu heb ik een andere golf 1 gekocht waar ook een schroefset onder komt, er zijn verschillende goedkope schroefsets, liefst koop ik een set inclusief toplagers. ik zag een set van TS http://www.ebay.de/itm/TS-Gewindefa...=item3f48b04a3a iemand ervaringen hier mee? over de meeste merken is wel wat te vinden, maar nog niet over TS |
|
|||
|
|||
Ik heb een setje van ap is echt top moet ik zeggen en goed prijs kwaliteitsverhouding!
|
|||
|
|||
Ik heb ook eentje van Jom op mijn 1 Cabrio, en niet extreem laag + met hulpveren en is ook super stug.
|
|
||||
|
||||
ik hoor goeie dingen over DTS, is DTS hetzelfde als DTSline?
http://www.ebay.de/itm/DTSline-SX-G...=item339f275601 deze dus, zien er in ieder geval wel fancy uit |
|
||||
|
||||
ik heb een KW setje en rijdt super. wel stug, maar niet knetterhard.
kost wel krap aan €1000,= |
|
||||
|
||||
ja dat gaat hem absoluut niet worden helaas.
veel meer dan 200 euro uitgeven voor een schroefset kan ik niet, misschien kan ik dan beter een goede gebruikte zoeken? |
|
||||
|
||||
Quote:
DTS was altijd gelijk aan AP. Prima spul dus. Die DTSline lijkt mij een (nog) goedkopere variant. Als je een betaalbare schroefset wil zou ik AP aanraden. Als je echt in de 200 euro klasse wil kopen zou ik een sjaak setje aanbevelen, viel mij niet tegen qua weggedrag. Erg zacht setje, veel comfort bij "normale" verlaging. |
|
|||
|
|||
koop dan setje van Sjaak uit Lunteren, kan erg laag en goede prijs kwaliteit!!
|
|
|||
|
|||
Of kiezen voor vaste verlaging, ik heb met verschillende auto's goede ervaringen met H&R en Eibach. H&R was stugger/harder afgeveerd dus minder comfort. Eibach heb ik onder A4 Avant gehad (zware auto) en nu onder de Fiat 500 (lichte auto). In beide auto's vond ik het echt nog comfortabel rijden.
|