#1
|
||||
|
||||
16v op digifant bokt bij volgas..
Hier gaat het wel goed maar hier: Bokt hij als een malle.. Wat zou het zijn? Brandstofleiding en drukregelaar vervangen, ontsteking: alles vernieuwd. Gaat dus om een PL op digifant. Groene g60 injectoren. Br druk 3.7 bar. Iemand een idee??
__________________
Quote:
Last edited by René : 14-03-2015 at 23:58. Reason: filmpjes zichtbaar gemaakt |
#2
|
||||
|
||||
Brandstofdruk bij volgas ook nog toereikend? Maw opbrengst van je pomp genoeg?
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#3
|
||||
|
||||
Zie geen filmpjes Tjeerd ??? maar het zou ook aan mijn instellingen kunnen liggen
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#4
|
||||
|
||||
Ik ook niet idd
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#5
|
||||
|
||||
Ik zie ze ook niet.
Is het gekomen na dat Dash en alles eruit is geweest? Lijkt wel of hij in de toeren begrenzer blijft hangen. Doet ie dus alleen in vollast? |
#6
|
||||
|
||||
Die zonder bonken heb ik al gezien op de App, nie dat het veel uit maakt ik en 16V gaan nog niet zo goed samen.
Weet niet wat je veranderd heb deze winter t.o.v het vorige seizoen zou het daar ergens in terug zoeken.
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#7
|
||||
|
||||
juiste software laten schrijven op jouw motor ?
|
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Zou een digifant ecu van een g60 kunnen zijn bedoel je Ruud?
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#9
|
||||
|
||||
Tjeerd, ik heb je filmpjes zichtbaar gemaakt. Als je op de EDIT knop drukt, kan je zien welk deel van de URL je tussen de YouTube tags moet zetten.
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#10
|
||||
|
||||
Thanks Rene!
Ruud, er zit een bolku chip in voor een 16v, dus geen custom chip, dat zou het dus kunnen zijn? Hij deed dit vorig seizoen ook al, ik dacht dat het aan de brandstofdrukregelaar lag en heb oa die vervangen. Hoe meet is of bij vollast de opbrengst genoeg is Audi1981?
__________________
Quote:
|
#11
|
||||
|
||||
Die van mij heeft ook een Bolku chip en loopt goed. Maar liep ook goed op de originele g60 chip, alleen pakt hij nu beter op en kan meer toeren draaien.
Eens een andere ECU proberen om te kijken wat hij dan doet? |
#12
|
||||
|
||||
Ga ik eens proberen, het idee van onvoldoende opbrengst vd brandstofpomp vind ik ook niet gek. Eens kijken of een andere pomp monteren helpt..
__________________
Quote:
|
#13
|
||||
|
||||
iedere motor is anders,dus ook de software moet dan anders zijn.
|
#14
|
||||
|
||||
Ja, dat is ook zo, jij hebt hier ook veel ervaring mee natuurlijk.
__________________
Quote:
|
#15
|
||||
|
||||
Eindelijk gevonden!!
Het was een + kabel die wel erg dikke vriendjes met de chassisbalk geworden was en bij maximale blokkanteling sluiting maakte..
__________________
Quote:
|
#16
|
||||
|
||||
Quote:
easy fix en probleem opgelost. Altijd leuk dat het maar een klein dingetje is
__________________
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. |
#17
|
||||
|
||||
Ja, blij dat we het gevonden hebben, 4 jaar lopen klooien en heeel veel preventief vervangen om dingen uit te sluiten.
__________________
Quote:
|
#18
|
||||
|
||||
Fijn dat het opgelost is en dat je het deelt.
Het kan beter inderdaad een keer goed falen dan oneindig door blijven door etteren. Dat betreft had je geen geluk..
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H |