|
||||
|
||||
Golf 4 Variant Probleempjes
Hallo liefhebbers,
zit met 3 best vervelende probleempjes. 1. Het knopje (vergrendelingsknopje) van de linker achterdeur gaat niet meer omhoog of naar onder als ik de auto ont of vergrendel. Knopje blijft gewoon op vergrendel positie hangen. 2. Het rechterdeel (grootste deel) van de achterbank kan ik niet meer naar voren klappen, kan de knop induwen wat ik wil maar hij ontgrendeld niet meer. 3. De kofferruimte verlichting doet het niet. Lampje vernieuwd en zekering gecheckt en verwisselt maar doet nog niets. Weten jullie hier de oplossing voor? Het gaat om een golf 4 variant 1.6 full option. mvg Kenny
|
|||
|
|||
1 geen idee
2 kabel in de bank los. Dan moet je je de bank uit elkaar halen en kabeltje fixen. 3 micro schakelaar in je kofferslot kapot |
|
||||
|
||||
En die micro schakelaar is makkelijk te vervangen? en waar zit die precies?
|
||||
|
||||
Heb je ook eens de spanning gemeten op het lampje achter in de kofferbak?
|
|
||||
|
||||
Ja, krijgt geen spanning.
|
||||
|
||||
hmm. 2 en 3 heb ik ook.
Ben benieuwd...
|
|||
|
|||
Microschakelaar zit in je slot. Even op ebay een vervangend slot regelen. Ik weet dat het bij de deuren een rotwerk is. Achterklep slot heb ik zo geen idee van.
|
|
||||
|
||||
Is dit slot gelijk aan een normale golf 4?
|
|||
|
|||
Geen idee, dat zou je eens moeten vergelijken. Anders op ebay voor weinig een nieuwe scoren voor je variant.
|
|
||||
|
||||
Denk dat ik dat ook maar ga doen
Mensen nog eens oplossing voor mijn 1ste probleem in post 1. Met 2 en 3 ben ik nu wel geholpen