![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een setje Porsche's op het oog. Nou vraag ik me af of dit passen zal met de onderstaande maten en adapters. Iemand ervaring? En bereken ik het goed?
Voor: 8J x 18 ET60 icm een 20mm adapter => ET40? Achter: 10J x 18 ET65 icm 30mm adapter => ET35? Mijn auto (Mk4) staat op trouwens op een KW schroefset (alleen in rijhoogte verstelbaar). |
|
||||
|
||||
![]() Berekening Klopt, 10j is wat aan de brede kant miss dat je met camber shims binnen je wielkast komt.. Zal krap worden
Voor golf4 zon beetje 8-8,5 j met et 35 Voor en achter een 9 9.5 ook met een et 40/et 35 |
|
||||
|
||||
![]() Als ik met camber shims moet gaan werken word het niks, dat vind ik geen gezicht. Ik dacht dat het zou passen door wat ik op een ander forum gezien/gelezen had. Het gaat trouwens om de zelfde wielen. Ik heb ook nog de keuze uit een andere maat, namelijk 4x 8Jx19 ET 57
Een quote van dat forum: Quote:
Last edited by Mk³_Gti_16v : 09-02-2015 at 16:41. |
|
||||
|
||||
![]() Ik zie dat je zelf het antwoord al geeft
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In zekere zin wel, maar het wijkt wel iets af in ET waardes en Adapter diktes. Ook had ik, als ik het goed begrepen heb, ook ergens gelezen dat er verschil zit in het soort achter veer/schokbreker dat gebruikt kan worden. Schokbreker en demper los of één geheel? Ik wil verder gewoon zeker zijn dat ik niet iets koop wat onbruikbaar is. |
|
||||
|
||||
![]() Laatste post in 18 zijn replica😉
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op alle foto's zijn de wielen 18" en dus replica, origineel alleen in 19" geleverd. Tenminste dat is wat ik er over vinden kan. Los daarvan zie ik niet echt in wat ik met je opmerking aan moet ![]() |