|
||||
|
||||
golf rallye
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Weer een advertentie om je vingers bij af te likken!
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad; verkoop dan niks...
|
|||
|
|||
iemand die een rallye wil, belt onmiddelijk en gaat kijken
mvg
|
||||
|
||||
Dan nog is het niet meer dan normaal om een fatsoenlijke advertentie op te stellen.
|
||||
|
||||
Quote:
Dan kan je dit op alle zoekertjes toepassen? Straks enkel nog een foto en een telefoonnummer |
|
||||
|
||||
Quote:
t is een bulgaar, rot hok en turbo ipv g-lader. dus prijs veels te hoog
|
||||
|
||||
En dat had je allemaal al kunnen lezen in de goed omschreven advertentie.
|
|
||||
|
||||
Quote:
+1
|
||||
|
||||
Fatsoenlijke advertentie of niet, op marktplaats een auto verkopen is verschrikkelijk tegenwoordig...
|
|||
|
|||
Last edited by FlorisH : 10-12-2014 at 20:50. |
|
|||
|
|||
Als je n Rallye dan reageer je toch op alles.
Zelfs op crappy advertenties als deze en na n belletje streep je m af... |
|
|||
|
|||
Ik dus niet...zodra als ik zo'n advertentie zie, dan weet ik ook dat de auto niks is...
|
||||
|
||||
Als ik echt dringend (voor zover een hobbyauto dringend is) iets specifieks zou zoeken zou ik ook altijd een berichtje sturen of bellen.
Maar mijn vertrouwen in de mogelijkheid op een vervolg is wel echt tot een dieptepunt gezakt als er zo'n advertentie aan vooraf gaat.
|
||||
|
||||
mee eens..echter als je wat op marktplaats adverteert, wordt je ook helemaal tureluurs van de pipos die denken dat je :
a) liever het geadverteerde doneert aan een goed doel b) een idioot bent c) je met onmiddellijke ingang geld nodig hebt omdat je 3 maand achterloopt met je hypotheek en er anders morgen een huisuitzetting plaats gaat vinden |
|
||||
|
||||
@ HJ
Daarom adverteer ik al 2 jaar lang niet meer op MP |
|
|||
|
|||
Versta wat jullie bedoelen,zou zelf ook niet zo een adv plaatsen,
Maar van die advertenties met meters tekst en gelul, en fotos die bewerkt zijn,al dan niet gwn wat helder of donkerder.daar heb je ook niets aan, dan ga je dromen,en als je dan bij de auto aankomt ...
|
||||
|
||||
Dit verkoopt een stuk beter:
Als dit: Gewoon even het ding netjes wassen, even een plekkie opzoeken waar je de hele auto kunt vastleggen. Wat plaatjes van het interieur, alle kanten van de auto, eventueel de motorruimte, etc. etc. Het hoeven echt geen PVW foto's te zijn maar gewoon duidelijke, heldere foto's (en dat kan met een iPhone ook, zonder nabewerking) is van essentieel belang als je iets wil verkopen. Overigens vind ik dat ook altijd zo'n onzin argument, een hok is ook een hok als je er een foto van maakt met een camera van 1500 euro. Het blijft nou eenmaal zo dat je op foto's maar een beperkt beeld krijgt van iets. Daarom bel ik ook altijd met wat specifieke vragen om teleurstellingen te voorkomen, helaas zijn niet alle verkopers even eerlijk maar vaak werpt het wel zijn vruchten af. Ik denk ook dat het iets is wat mensen wÃ*llen zien of geloven. Als er een superdikke shoot van een simpele, gebruikte Golf 2 is gemaakt, dan gaat men er bijna blind vanuit dat de auto in nieuwstaat is. En als je dan gaat kijken bij een auto van 24 jaar oud, tsja.. dan kan het wel eens tegenvallen inderdaad.
|
|||
|
|||
|