|
|||
|
|||
Dunne bumpers golf2
Hallo
Wie heeft er ervaring met repro bumpers van golf 2 met chrome lijntjes? Waar kan ik ze best bestellen... |
|
||||
|
||||
Volgens mij gewoon via Van Wezel. Chrome biesjes worden wel (redelijk) snel dof omdat dit gewoon kunststof oid is.
|
||||
|
||||
De achterbumpers zijn ook vaak krom. Dan loopt hij alsware met een boogje
|
||||
|
||||
En het kan zijn dat je de stukken die in de auto glijden, de bevestigingsbeugels dus, moet losmaken en een beetje moet afstellen om te laten passen. Zijn gewoon een paar bouten los en terug vast, niets drastisch ofzo.
Maar ik ben tevreden over mijn exemplaren van Van Wezel. Zijn wel met een rode bies en niet met chrome dus.
'88 Golf 2 1.8 GTI 16v PL(project) '01 Passat B5.5 1.9TDI PD '95 Passat b4 1.9 TD (RIP) "Cornering perfectly is like bringing a woman to climax.” - Jackie Stewart Last edited by ar1g3 : 26-11-2014 at 19:52. |
|
||||
|
||||
Gewoon verkrijgbaar via de betere automaterialenzaken, wij kunnen ze gewoon leveren via van Wezel.
|
||||
|
||||
Misschien heb je hier wat aan. Wel een duitse webshop, maar wel goede kwaliteit spullen voor zover ik weet.
http://www.typ-17.de/index.php/cat/c4918_.html
|
||||
|
||||
Quote:
mee eens. allemaal gekke 'welven' in het kunsstof.. ik vond het helemaal 3x niks .. originele bumpers maar erop gehouden. |
|
|||
|
|||
Je kan ook gewone bumpers kopen en 3M chroomstrip tape zelf de chroomstrips erop plakken. Heb ik ook gedaan, en zit uitstekend!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kan ook idd