|
||||
|
||||
speling op gaspedaal
Beste forummers,
Ik heb een golf 2 1.6 69 pk uit 1990 en ik heb last van speling op het gaspedaal(z'n 5 cm) ik heb al is een snelle blik geworpen naar men gaskabel maar zag er nog gewoon normaal uit... wat kan ik het beste doen?
|
|||
|
|||
Quote:
Met deze info ben je niet veel mee, is het een turbodiesel of benzine? Je moet je gaskabel afstellen dat je pedaal goed omhoog komt te staan. dat rijd ook het fijnste. Vele rijden rond met een pedaal die te fel gezakt is. omhoog afstellen dat ding. |
|
||||
|
||||
Je mist waarschijnlijk het clipje op het eind van de buitenmantel van de gaskabel bij het motorblok.
Nog net te zien op de foto, tis een clipje in een U vorm. Last edited by Dokter D : 14-11-2014 at 23:29. |
|
||||
|
||||
even voor de duidelijkheid het is een benine en ik ga morgen gelijk is kijken naar dat klipje maar hoe zou je de pedaal goed afkunnen stellen dan?
|
|||
|
|||
Aan de hand van je gaskabel, goed opspannen, zodat je koortje (dat ijzer wat in de kabel zit) goed opgespannen en meer zichtbaar wordt. dan gaat automatisch je gaspedaal ook omhoog binnen, rijd in my opinion veel leuker.
Normaal is het bij een benzine het zelfde principe qua afstellen als een diesel als het over de gaskabel gaat. |