|
||||
|
||||
Vraagje injector G60
Kort vraagje.
Onlangs heb ik mijn G60 kop opgeknapt, gespoten etc. Ik heb de injectoren er netjes uitgehaald. De o-ringen wilde ik vervangen. Deze o-ringen zitten tussen 2 ringetjes in. Nu zijn die ringetjes gebroken (poreus) bij het vervangen van de o-ringen. Moeten deze dunne ringetjes er tussen? Kan ze namelijk niet vinden in etka. Iemand een idee?
|
||||
|
||||
Er moeten revisie setjes van te krijgen zijn, met alle o-ringetjes en injector kapjes etc.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Er moeten revisie setjes van te krijgen zijn, met alle o-ringetjes en injector kapjes etc.
http://c1552172.r72.cf0.rackcdn.com...211161_x800.jpg
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Link doet het niet.
In ieder geval bedankt voor je snelle reactie!
My EX-project: Golf MK1 G60 Last edited by kwaroks : 05-11-2014 at 22:08. |
|
||||
|
||||
anders even googlen op vw injector seals
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Super!
|
||||
|
||||
zijn ook gewoon bij de VW dealer verkrijgbaar. Heet iets van reperatie set injector. Zitten twee seals in, een plastic ringetje en een kapje in.
Om het kapje erop te drukken kun je het beste even een plankje ergens tegen aanschroeven en een gaatje boren dat het kapje er precies invalt en dan druk je de injector erop. Je moet namelijk voorkomen dat je de naald beschadigd anders ben je verder van huis..
|
||||
|
||||