|
|||
|
|||
problemen verlichting
dag mensen
heb sinds gister problemen met me verlichting wilde gister naar thuiskomst de auto uitzetten en de verlichting uitdoen toen ik de auto uitzette en de verlchting schakelaar naar onder duwde bleven de voorlampen branden en gingen ook niet meer uit ik heb stekkers van de lampen eruit moeten trekken om ze uit te krijgen iemand mischien hier een idee wat het kan zijn het gaat om om een golf 2 gti edition blue mvg daniel |
|
||||
|
||||
Relais blijft hangen? Contactslot schakelt niet meer uit?
Is het alleen de verlichting? Alleen voor of ook achter?
|
|||
|
|||
volgens mij alleen de voorlampen
het contact slot is het volgens mij niet want de radio en zo gaat wel allemaal uit weet je toevallig welk ralais het is gr daniel |
|
||||
|
||||
kapotte lichtschakelaar wil ook wel eens de boosdoener zijn. Heb zelf al eens meegemaakt dat de kentekenverlichting achter bleef branden.
Groet, Roy
|
||||
|
||||
klopt ja, daar zat ik ook aan te denken. Die drukschakelaars gaat wel is wat kapot in het binnenwerk.
|
|||
|
|||
oke thanx hoe kan ik die schakelaar testen
of gewoon een andere halen ? |
|
||||
|
||||
zou gewoon andere halen, een nieuwe kost ergens tussen de 5 en de 10 euro. Moet je er alleen even op letten dat er verschillen in zitten kwa jaartal. je hebt volgens mij tot '88 en daarna.
|
||||
|
||||
Het nummer staat er op; kan 191 941 531H (oud) of 191 941 531K (nieuw) zijn.
|
|
|||
|
|||
probleem opgelost
probleem zat in zekeringkast zat vocht in en had oxidatie heb zekeringkast vervangen en alles doet het weer |