|
|||
|
|||
Overdruk Turbo golf 5 GTI
Hallo
Ik heb onlangs de aanzuig slang van de turbo laten vervangen omdat deze gescheurd was, daardoor had ik ook vermogen verlies omdat hij hem in de beveiliging gooide Nou blijft die het vermogen eraf gooien terwijl de slang gemaakt is En aan de computer geeft hij aan 'overdruk turbo' ik de Volkswagen durven ze niet precies te zeggen wat het is omdat die ook gechipt is (niet zelf gedaan zo gekocht) Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Alvast bedankt Bjorn |
|
||||
|
||||
Zou kunnen liggen aan;
- defecte druksensor - defecte actuator van de turbovanes (bij vnt turbo) - defecte actuator van de wastegate (bij wastegate turbo) - bug in je programma van de tuner in alle gevallen redelijk makkelijk op te lossen, ga eerst een terug naar de tuner...
|
|
|||
|
|||
Super hier kan ik wat mee,
Ja dat is het probleem ik weet niet waar hij getuned is.. |
|
||||
|
||||
Een beetje dealer kan wel een actuator test doen lijkt me, ook het doormeten van de sensor zou geen probleem moeten zijn.
Vaak is het; oh hij is getuned? Dan is dat het probleem! Als die vag com computer geen antwoordt heeft dan weten ze het niet meer.. Als je een foutcodenummer hebt; http://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutcodeslijst.html
Last edited by Audi1981 : 15-08-2014 at 16:33. |