![]() |
|
|||
|
|||
![]() http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...previousPage=lr
Is er daar werkelijk maar 1 van? Lijkt me niet toch? Zal wel heel toevallig zijn dat die dan in NL is. |
|
||||
|
||||
![]() Kan ik me ook niet voorstellen, wel serieus cool autootje.
Misschien toch de pixo eens inruilen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog steeds een 1.0 3 cilinder
![]() Hang er dan op zijn minst een TSI blokje in. Met die looks moet er wel iets van performance zijn. |
|
||||
|
||||
![]() een 105pk 1.2 tstje had het inderdaad zeker wel leuk gemaakt
de looks spreken mij wel aan van de GT
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Vind m ook wel cool! Alleen de velgen helpen m al van het trutmobiel beeld af. Weet alleen niet wat ik van de voorbumper vind. Hij is wel mooi, maar de ori bumper van de Up! vind ik juist zo kenmerkend voor het model en dat is er nu vanaf.
Net in discussie met de directie / vrouw over 'n Up! 1.0 3 cilinder VW is altijd beter dan een 900 cc 2 cilinder Fiat ![]() Maar 2 extra deuren ivm de kids zou ook wel welkom zijn en dat heeft deze dan weer niet.... |
|
||||
|
||||
![]() volgens mij komen er wel meer van, ik meen gehoord te hebben dat het eerst een up gti zou worden met 110pk, maar dat ging niet door ofzo?!? waarom weet ik niet maar de up gt gaat wel in productie geloof ik
![]() edit: hij komt dus wel met 110pk en 175nm http://www.telegraaf.nl/autovisie/a...VW_Up_GT__.html
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' Last edited by wessel97 : 18-07-2014 at 11:57. |
|
||||
|
||||
![]() Leuk ding, die bumpers en wielen maken 'm juist wel mooi.. een normale vind ik niet echt heel spannend.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Begin volgend jaar in dat artikel zou dus anderhalf jaar geleden zijn....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb 2 jaar rond gereden met een lupo 1.4 Tdi 3cilinder ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat klopt, maar hij zou in eerste instantie al later komen, teminste dat is wat ik van iemand heb gehoord die bij van den udenhout werkt.
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
![]() Ik kan me een aflevering van TopGear herinneren waarin Clarkson er ook heel positief over was: "It's really fun to drive this thing. It lacks a bit of power, but hey, that has advantages too; you put your foot hard down, and just leave it there!" Iets in die strekking, ik kwam niet meer bij...
![]() Last edited by Barn171 : 18-07-2014 at 15:16. |
|
|||
|
|||
![]() Heb s wat geresearched en geleerd dat de Up! GT concept car voorzien was van een 1.0 3 cilinder TSI motor met 110 pk-tjes. Gave sportstoelen met blauwe ruitjesstof a la GTI en vermoedelijk ook een setje grotere stoppers. Heeft in 2012 op de VW stand aan de Worthersee gestaan.
Klinkt goed nietwaar? Maar hier houdt t dan ook op helaas... Dit is uiteraard niet de concept car. In de advertentie staat dat de bumpers en carbon diffusor en nog wat spullen van de concept afkomstig zijn. Verder is t gewoon een 1.0 MPI motor met 54 schamele pk's en wat optiepakketten. Wat Barn zegt, of eigenlijk Clarkson: vloeren dat pedaal en dan gebeurt er nog niks! Nou ja, qua prestaties dan, van het opgegeven verbruik zal daarentegen weinig overblijven... Die gave sportstoelen ontbreken en verder zie ik hier zijskirts op zitten die op foto's van de Concept dan weer ontbreken. En zo zullen er nog wel tig verschilletjes zijn. Qua looks blijft 't wat mij betreft een leuk ding, maar niet zo uniek als wordt beloofd. Tenzij je dat er zelf van maakt door er een leuk blokkie in te lepelen... |
|
||||
|
||||
![]() G-lader d'r up!
|
|||
|
|||
![]() Hij staat bij Car Creations... Zal het echt die enige ter wereld zijn of zal het een eigen creation zijn?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
+1 op lader |
|
|||
|
|||
![]() Ook vet ja een G lader! G40 of G60?
|
|
||||
|
||||
![]() Eigen creatie...Dorpels zijn anders, bumper is onderin anders enz..
Wel een leuk ding verder!
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() Zouden er ook Polo GTI stoelen in een up passen?
|
|
|||
|
|||
![]() ding heeft nieuw 9865 gekost en hij vraagt 11950? volgensmij klopt dat niet helemaal?
|
|
|||
|
|||
![]() Is import volgens mij, dus die cat.waarde die RDW opgeeft zegt niet alles denk ik.
Maar ik vind 12K ook veuls te veul ! Moet je s omrekenen hoeveel dat per pk is ![]() |