![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() hallo,
heb een vraagje voor de kenners want ik geraak er niet meer uit heb een audi s3 motor in een golf 2 liggen, motor is gechipt. zou graag willen weten of de volgende foutcodes die ik krijg invloed zouden hebben op het motormanagement en of de motor er zou van overboosten of noodloop draaien. de wagen rijd nu altijd op overboost, wanneer ik de luchtinlaatsensor aan de gasklep lostrek en de foutcodes wis rijd deze goed voor een paar minuten. Heb de N75 al vervangen, al de darmpjes, sensoren, enz... inlaatsensor heb ik ook vervangen. geen boostlekken of vacuum problemen dit zijn de codes. 18057 - Powertrain Data Bus P1649 - 35 -00 Missing message from ABS controller 17931 - crash signal from airbag controller P1523 - 35 - 00 implausible signal 18084 - EPC warning lamp (K132) Circuit P1676 - 35 - 00 Electrical malfunction |
#2
|
|||
|
|||
![]() Foutcodes zijn normaal. Gaat hij nie van in noodloop. Ik gok op kappotte gasklep. Geeft hij vaak niet aan ma gaat hij wel van in noodloop. Misschien ff schoon maken en opnieuw inlezen group dacht 060 anders 098.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#3
|
|||
|
|||
![]() rare is ook als ik het nieuwere model N75 steek dus de versie met E, dan rijd deze op 1bar druk en gaat hij niet in noodloop, wel geeft hij niet genoeg druk dat de specified aangeeft, specified geeft 1.4bar.
steek ik men oude N75 of een andere met de letter F, dan overboost hij tot 1.8bar en gaat dan in noodloop. de gasklep heb ik al eens terug ingeleerd, maakt wel een hoog piepend lawaai als contact opstaat, dacht dat dit normaal was. |
#4
|
|||
|
|||
![]() kan deze foutcode ook een noodloop triggeren?
16885 Vechicle speed sensor P0501 - 35 -00 Implausible Signal |
#5
|
|||
|
|||
![]() PROBLEM SOLVED!!!!!!!
boosdoener was de vehicle speed sensor die geen signaal ontvangde in de ECU, en ging daardoor in noodloop vanaf een bepaald toerental. Heb draad getrokken van de zekeringskast W/1 naar koppelingsblokje op zekeringskast en zo naar de Pin 54 op ecu. Nu houd hij mooi zen druk op in elk toerental, KEIGOED!! Nu nog de cruise control werkend te krijgen op een golf 2, heb een elektrisch pedaal, dus als iemand tips heeft of schema, zou leuk zijn :-) |