![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik kan ze nergens vinden dus als je wat weet hier melden aub.
|
|
|||
|
|||
![]() die vind je volgens ook nie..
![]()
|
||||
|
||||
![]() damn,,, ff zoeken, op vortex is een gast die het heeft
in combi met een nieuwe VR6 uit de golf4
|
||||
|
||||
![]() bij mijn weten heb ik dat nog niet gezien denk k.
kom beging er maar aan kan da is zien ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klopt Tjaap die ken ik ook maar de foto's daarvan zijn niet echt duidelijk.
Ik moet er een inbouwen in een golf 2 maar ik denk dat het kachel rooster op het dashboard voor de voorruit niet meer te gebruiken is. Als het erin gaat moet het allemaal werken ook natuurlijk ![]() ![]() Ik verzin wel iets |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nog een frans-talige belg? ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gewoon pas maken met delen van beide dash's en stukken stofzuigerslang werkt altijd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() duct tape is your friend.....
en als ge het echt nie meer wit, gebruuk dan purr en kit is het te ruim? vol met schuim, als ge het dan nog nie wit... KIT
|
||||
|
||||
![]() Quote:
frans talig nee dank je Vlaams talig ja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb wel ergens foto's van een Bora dash in een golf 2 is dat ook goed?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is kneijen Tjaap ,als je alles serieus doet heb je dat allemaal niet nodig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() weet ik wel, maar ik heb geen mooie garage of vele machines ter beschikking.. bovendien weet ik echt wel dat jij niet zo werkt, wees niet bang. twas een geintje. geen afkraken van iemands methodes hoor......
![]()
|
|||
|
|||
![]() hmmmm. ik liep deze week een schadebedrijf binnen en daar waren ze heel toevallig bezig met een dashboard in een golf 2 te bouwen en volgens mij van een golf 4. :shock:
|
|
||||
|
||||
![]() Zat dat bedrijf ook niet toevallig in Leiden..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Is wel kewl om een ander dashboard in te bouwen maar ik ben mijn golf2 dash nog lang niet beu..
het mooiste vind ik altijd nog een Audi tt dash |
|
||||
|
||||
![]() Daar weet emiel alles van, van TT dashboarden
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Domme vraag misschien, maar WTF is "kewl" ? |
|
||||
|
||||
![]() Maar nu is er nog steeds GEEN foto geplaatst.....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is zelfde, alleen bora is net wat luxer, ventilatieroosters kunnen gesloten worden zodat het 1 vlakte lijkt... is met de golf niet mogelijk.... corract me if i'm wrong.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
KEWL is een vrije vertaling van cool, geschreven zoals je het uitspreekt.