|
||||
|
||||
Iemand al hier geweest? GOLF GTI mk3 te Nieuwegein
Van plan te gaan kijken, maar mss dat iemand al geweest is?
Lijkt een beetje te mooi om waar te zijn? http://link.marktplaats.nl/m794954072
VW Golf 3 Cabrio 2.0i VW Passat 1.6i Trendline VW Golf 2 1.6i CL -> Exit VW Passat 35i 1.8i CL -> Exit Cordoba 1.4i 16v Vario ->Exit Cordoba TDI Vario Signo ->Exit VW Golf 3 TDI CL Variant-> Exit VW Vento TDI GL Highline -> Exit |
|
|||
|
|||
Zoveel is een Mk3 GTI tegenwoordig ook niet meer waard. Gewoon gaan kijken!
|
|||
|
|||
Zijn er genoeg te vinden voor t dubbele of driedubbele, maar of die dat allemaal waard zijn / opbrengen is maar zeer de vraag. Kwestie van veel meer aanbod dan vraag op dit moment. Kortom: ga kijken en sla je slag!
|
|
||||
|
||||
@Niels Dub,
ik zie dat jij ook een mk3 gti hebt gehad. Nog tips?
VW Golf 3 Cabrio 2.0i VW Passat 1.6i Trendline VW Golf 2 1.6i CL -> Exit VW Passat 35i 1.8i CL -> Exit Cordoba 1.4i 16v Vario ->Exit Cordoba TDI Vario Signo ->Exit VW Golf 3 TDI CL Variant-> Exit VW Vento TDI GL Highline -> Exit |
|
||||
|
||||
hij ziet er netjes uit, maar natuurlijk de roest op de bekende plaatsen, bodem, vooraan dorpel, spatborden. lekkende achterraam. kijken in kofferbak en onder motorkap op schades, kijken of lijnen kloppen enz
|
|||
|
|||
Als je naar de foto's kijkt zie je dat de achterbumper niet gespoten is. De bestuurdersstoel staat zo op de foto dat je niet kunt zien of die kapot is. Maar niet geschoten is altijd mis, gewoon gaan kijken.
|
|
||||
|
||||
Klopt, ik heb inmiddels contact gehad met de verkoper:
"de stoel is versleten, moet een nieuwe schokdemper op, en er zit een blaasje roest op." Dat zijn wel dingen die ik verwacht bij een MK3 Gti van deze leeftijd. Maar vooral het roest verhaal ben ik bang voor. Snel maar een afspraak maken.
|
|||
|
|||
Gewoon gaan kijken. Je kan het zelf het beste bekijken misschien valt het wel mee. Dat de stoel bij die km-stand al kapot is vind ik wel vreemd. Die gaan normaal wel langer mee
kijk ook maar eens goed naar het koffer. Die achterbumper zit er misschien niet voor niks op. |
|
||||
|
||||
Hmm... Dat is allebei wel verdacht, idd.
thx!
VW Golf 3 Cabrio 2.0i VW Passat 1.6i Trendline VW Golf 2 1.6i CL -> Exit VW Passat 35i 1.8i CL -> Exit Cordoba 1.4i 16v Vario ->Exit Cordoba TDI Vario Signo ->Exit VW Golf 3 TDI CL Variant-> Exit VW Vento TDI GL Highline -> Exit Last edited by smeerpeer : 08-04-2014 at 16:47. |
|
|||
|
|||
Let op roest en roest en roest. Dorpels en de doppen id bodem, zijn bekende plekken
|
|||
|
|||
Dat van die stoel kan wel kloppen hoor. Had ook een 95-er met dezelfde stoelen. Met vergelijkbare km stand en ook een kapotte plek in de wang van de zitting. Is kennelijk niet de dikste / sterkste stof. Knap setje Edition Recaro's scoren via MP! Zit ook nog eens beter.
|