|
||||
|
||||
Jetta-front monteren in golf2
Ben van plan om een jetta-frontje te monteren in m'n golf2 , wat heb ik hier allemaal voor nodig , is het enkel de grill en de 2 koplampen of ook de bevestigingsplaat waarmee de lichten gemonteerd worden? Dus m'n volgende vraag is of iemand dit alles hier in de aanbieding heeft ?
|
|||
|
|||
Ook de slotplaat inderdaad. Kwestie van een aantal bouten, maar om 'm te demonteren moet ook de bumper los denk ik.
Zo'n front kan je naar mijn idee prima scoren op een sloperij. |
|
|||
|
|||
Je hebt nodig:
- Grill - Slotplaat - Koplampen incl montagebeuegels Voor het monteren hoeft de voorbumper er niet vanaf (dunne bumpers) bij dikke bumpers wel geloof ik Maar ik zou m wel even verwijderen.. Maakt het een stuk makkelijker
|
||||
|
||||
De bumper hoeft er niet af, het plastic rooster in de keienvanger wel. De radiateur moet los, een van de bevestigingsbeugels zit er in geklemd, die kun je er met rubber en al omhoog uittrekken.
Er zijn verschillende fittingen in omloop voor de stadslichten, het kan zijn dat je die ook over moet zetten. |
|
|||
|
|||
ik heb nog wel een complete set liggen
|
|
|||
|
|||
Quote:
De search....
|
||||
|
||||
Quote:
Waar zit die dan ? Achter de grill ofzo
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
Heb hier ook een front liggen, enkel de koplampen niet.
|