![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoi hoi
ik heb een golf 2 staan die weg moet. hij is niet gekeurd maar wel perfect in orde. ik heb er in juni nog mee naar frankrijk op en neer gereden een 2000 km en hij heeft het perfect gedaan, omdat ik hem wegdoe heb ik geen keuring meer erop laten zetten. Hij begint nu in de weg te staan en moet dus echt weg de vraagprijs is € 850.- laat maar wat horen ![]() Last edited by tuinheks : 22-08-2005 at 19:30. Reason: topic gesloten |
|
|||
|
|||
![]() jullie mogen ook een bod doen als hij eind deze maand niet verkocht is dan word hij gestript en in onderdelen verkocht
|
|
||||
|
||||
![]() Heeft hij ook een Fabrieksschuifdak ?
|
|
|||
|
|||
![]() nee dat heeft ie niet helaas. hij heeft en kan veel maar dat niet?
groetjes abigail |
|
|||
|
|||
![]() Doe eens bieden waag eens een gok.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat voor moter ligt er in
|
|||
|
|||
![]() er ligt een 1.6 motorblokje in wat het perfect doet en zuinig is.
groetjes abigail |
|
|||
|
|||
![]() mensen zijn jullie bang om en reactie te geven op dit golfje? we bijten niet hoor!!!! laat wat weten of doe een goed bod!!!!
|
|
|||
|
|||
![]() het is zeker een mooit golfke hoor daar nie van maar moet straks een auto uit belgie hebbe, ik ga verhuizen over paar maandjes dus vandaar..
greedz william
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Normaal geef je geen commentaar in een verkooptopic maar omdat je er om vraagt... De auto heeft geen apk, de foto's zijn slecht, jullie geven te weinig info en de vraagprijs is VEEL te hoog! Zo'n auto koop ik voor de handel in voor 150 euro!
|
||||
|
||||
![]() Idd, geef meer info zoals
Km-stand Bouwjaar Opties Hoe zijn de banden, remblokken Laatste beurt (Gebruikers)schade? Motor (oke 1.6), versnellingsbak (4 of 5) Net interieur En maak eens goede foto's ![]() En waar staat de auto. Dit is toch wel relevante informatie voor een verkoop ![]()
|
|||
|
|||
![]() tja ik schrijf nu ff voor tuinheks. de km stand is 283.000. het bouwjaar is 1989 tja opties niet veel is een gewoon golfje de banden zijn in goede staat.en de remblokken en koppeling zijn pas vernieuwd. de laaste beurt zoals in het boekje staat moet ik je even schuldig blijven en morgen vertellen maar een grote beurt heeft ie bij ons zelf al gehad pas geledendan kan ik ff gaan kijken hij staat nu niet bij mij. de schade is normale rijschade krasjes e.d. geen erge deuken enzo. versnellingsbak is een 5 bak het interieur heb ik zelf nieuw gemaakt dus de deuren bekleed en hoezen voor de stoelen. goede foto's blijf ik je ook ff schuldig tot morgen. en de auto staat in heerlen limburg. morgen krijg je de rest van de info.
groetjes ivo |
|
|||
|
|||
![]() en datgene wat ivo vergeet te vertellen vertel ik dan maar even hij heeft als extra's een trekhaak en een sebring uitlaat verder is hij standaard.
groetjes abigail |
|
||||
|
||||
![]() Hmm, nee dan val ik iig af. Ik vind de km stand te hoop. En zeker icm de vraagprijs...
|
|||
|
|||
![]() dan moet je een goed bod doen!!! kun je ook op de pm doen
groetjes abigail |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zie nog steeds de rest van de info niet???
|
||||
|
||||
![]() Niet lullig bedoeld maar de waarde van zo'n auto zit tussen € 50,- en € 150,- met dat bouwjaar en die km-stand. Logisch dat je hem niet kwijt raakt als je er € 850,- voor vraagt.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
precies, had zelf een golf met apk, dies toen weggegaan voor veel minder als dat hun vragen dus of vraagprijs naar beneden, of gewoon de auto niet kwijt kunnen raken
|
|||
|
|||
![]() we zijn al begonnen met de auto te strippen en in onderdelen te verkopen dus de hele auto verkopen is geen sprake meer van sinds 4 dagen geleden ik zal deze topic sluiten.
groetjes abigail |