|
||||
|
||||
Missende boutjes vastzetten BBS RS
Vorige week mijn velg laten vervangen omdat deze langs drie boutjes lekte. Nu kwam ik vanmiddag naar mijn auto toe lopen, zie ik dat de velg welke vervangen was nu ook lekt! Er missen bij deze zelfs twee boutjes.
Nou kan ik die boutjes uit de andere velg draaien, maar hoe zorg ik ervoor dat dit luchtdicht wordt en blijft? Deze zijn overigens 7J, zijn dit dan de 722 of de 771?
|
||||
|
||||
Deze hebben niets met afdichting te maken
Het hart is hier los van het velgbed. Volgens mij zijn dit titanium bouten en breken ze makkelijk, vaak al bij het losdraaien. |
|
||||
|
||||
Klopt,
deze velgen zijn 2 delig dwz het hart pak je eruit, band kan er op blijven. dat heeft dus niet met de lekdichtheid te maken.. Ik kan de boutjes leveren, geef maar mailtje op peter@rs-velgen.nl |
|
||||
|
||||
Maar dan snap ik alleen niet waarom bij die 5e velg welke ik had laten vervangen er lucht langs de boutjes kwam?
Edit: Heb de 5e velg even binnen gelegd, zie dat hij inderdaad niet op de boutjes kan lekken.. wat kan dit wel zijn?
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15 Project: VW Golf 1.8t GTI '99 Last edited by Wouter42 : 27-01-2014 at 19:07. |
|
||||
|
||||
Heb ze wel eens gezien dat de afgebroken boutjes zijn "uitgeboord"
maw ook door de velgrand heen, dan zouden ze daar kunnen lekken idd |
|
||||
|
||||
Quote:
Sjezus... weet ge t nie.. Blijf dr dan vanaf
|
|||
|
|||
Slecht band of iets dergelijks? Aan de boutjes kan het niet liggen.. Wel vreemd dat die zo maar los zitten. Zijn ze wel degelijk vast gezegd?
|
|
||||
|
||||
Owja hoe is het hiermee..
Al iets gevonden? |