![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() m'n mk1 heeft de eerste start van de dag altijd problemen..
pas na een aantal x starten en hem in de toeren te jagen valt het toeren tal niet terug waardoor ik weg kan rijden nu had ik al een topic geplaats over wat het kon zijn en toen werdt er vermeld dat het wel is aan de zomer en/of winterstand kan liggen? iemand enig idee hoe ik het op mij 1.5 gx kan zien, enzo ja kan instellen alvast bedankt |
#2
|
|||
|
|||
![]() en hoe zit dat bij een 1.6 (55kw) met pierburg 2e2?
|
#3
|
|||
|
|||
![]() is een lichte revisie van de carburateur een optie??
|
#4
|
|||
|
|||
![]() hoeveel gaat dat kosten dan?
|
#5
|
|||
|
|||
![]() helemaal niemand id?
wat kan het nog meer zijn? de auto choke heeft kleine revisie nodig ... .. help!>!>!?!?! |
#6
|
|||
|
|||
![]() mijn probleem is nu opgelost, ik zou zeggen kijk eens op www.golfcabrio.com en klik dan op workshop... dan is het de workshop 'Loopt uw motor....'... dat heeft mijn probleem opgelost...
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Tjeezus, maar da's toch niet de officiele zomer-winterstand, da's gewoon afstellen van je choke ofnie? Maar wel cool dat je het hebt gevonden!
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|
#8
|
|||
|
|||
![]() 'das gewoon' mjah voor sommige wel maar voor mij dus niet
![]() iig bedankt voor de link |
#9
|
|||
|
|||
![]() kan geen schade aanrichten, je kan hem toch ook weer terugdraaien.. gewoon ff de beginstand monteren en uitproberen maar!
|
#10
|
|||
|
|||
![]() hmm ff getest maar ik kan m'n choke niet afstellen op eenof andere manier..alle 3 iets los geschroeft maar kon niks draaien :S: wat volgens de beschrijven wel hoort te kunnen..
|
#11
|
|||
|
|||
![]() mmm knaken
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|
#12
|
|||
|
|||
![]() Quote:
je bedoelt dus garage opzoeken :?: ![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]() Iemand een id wat het kan zijn?
* de eerste start moet ik altijd 2/3x starten in de toeren jagen ff .. en dan loopt ie stationair rond de 100 toeren :S:S hoe kan ik het toeren tal opschroeven.. het betreft dus een 1.5 GX met automatische shoke.. ( heb de link bekeken, maar kon de shoke niet draaien om het toerental intestellen) |
#14
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee, nee, nee, ik weet ook niet meer dan jij nu.
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|
#15
|
|||
|
|||
![]() 100 toeren? zal wel 1000 zijn dan.... dat hele ding met die twee slangen eruit kun je gewoon draaien als je de schroeven een eindje verder losdraait... in jouw geval rechtsom draaien voor meer benzine... kan zijn dat je best een eind moet draaien, moest ik ook...
|
#16
|
|||
|
|||
![]() nee serieus 100 toeren in het begin.. dan loopt ie bijna te bokken.. maar oke ik ga het nog 1 x proberen.. dat hele ding dus.. na oke ga het proberen
|
#17
|
||||
|
||||
![]() dan heb jij een hele soepele auto want die van mij begitn bij 450 al te bokken
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#18
|
|||
|
|||
![]() ... zow na een paar bijna doodgevroren handen.. is het losmaken van de shoke nu WEL gelukt,
Tjaap: tis een onwijs soepele auto 1.5 gx powerr :S ![]() |
#19
|
|||
|
|||
![]() en hij loopt nu ook beter?
100 toeren, man dan staat de hele auto te schudden!
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|
#20
|
|||
|
|||
![]() klopt hij stond ook te 'bokken' te shudden.. maar alleen in het begin.. dus als hij warm is... dan is er nix aan het handje..
maar nu moet het probleem over zijn |