|
|||
|
|||
uitlaat golf 2 1.9TD
Ik zou graag op mijn mk2 1.9TD een iets zwaarder uitlaat geluiid hebben.
Hoe kan ik dit bekomen...? |
|
||||
|
||||
alle dempers weghalen, de turbo dempt zat
ik rij met mn t3 ook al 3 jaar demperloos met een 1.9 td
|
|||
|
|||
Quote:
domme vraag mss... maar dempers weghalen en dan gewoon vervangen door een rechte buis...? middendemper weghalen alleen ook een optie...? |
|
|||
|
|||
Vraag ik mij ook een tijd af, en het moet cheap zijn..
Straight pipe mod's kosten al gauw €1000, bij een officieele garage. Als je dit doet bij een hobby lasser, kost het misschien een 200euro. Wil ook gefluit hebben op m'n 1600td zodra de turbo opspoelt, zat te denken aan een sport-luchtfilter, de ene zegt is gevaarlijk, de andere zegt dat je het moet doen, Heb een middendemper VERVANGER in gestoken, maar nog geen effect, rij nog wel met een originele einddemper, zou het veranderen als je daar een sportdemper op plaatst? Last edited by StefTurboDiesel : 10-12-2013 at 22:32. |
|
|||
|
|||
goedkoop een open uitlaat?
Gewoon de dempers vervangen voor een stuk pijp, gaat prima Heb ik voor mijn cross suzuki ook gedaan,,,de hele uitlaat na gemaakt van een buizen frame van een oude schommel uiit de tuin Ik zou iets stevigers gebruiken en KAAL metaal en inspuiten met zincspray of zo anders roest het als de hel De verf was er zo afgebrand en s'middags (na een poosje baggeren) roestte het al, met een goede spray duurt het wat langer APK kan je op deze manier vergeten maar je moet er iets voor over hebben dus periodiek even terug monteren Turbo fluit weet ik niet of je dat dan kan creeeren |
|
|||
|
|||
Is niet mijn topic maar zal het toch maar vragen..
Ik heb dat eens uitgeprobeerd zonder luchtfilterbak stationair gas geven, en je hoorde het gespoel veel beter.. Maar aan de achterkant hoor je niets. Weet ook dat dit niet mag een open uitlaat, volgens de keuring. tenzij je attest hebt. zeker in Belgie.. |
|
|||
|
|||