|
|||
|
|||
Golf mk2 16v Throttelbodies met KMS evt inruil
hallo
Wegens het beeindigen van mijn hobby verkoop ik mijn MK2 16V De auto heb ik nou 6 jaar in mijn bezit en is hiervoor van mijn neef geweest Heb er zelf een hoop aan gedaan kijk hieronder: Merk:VW GOLF Type:MK2 gti 16v Bouwjaar:1988 Ingevoerd in:1995 Km stand auto :239*** Km stand motorblok:39*** APK:23-07-2014 Dit is er allemaal aangebeurt en vernieuwd Motorisch: gedaan in september 2010 Motor is compleet reviseert Onderblok is 1ste overmaat Cilinderkop is gevlakt,afgeperst Inlaatpoorten zijn aangepast+gepolijst Nieuwe kleppen,klepzetels netjes gemaakt,klep rubbers en klepgeleiders vernieuwd) Originele nokkenassen verslepen Nieuwe zuigers Nieuwe drijfstangen en hoofdlagers Distributie,waterpomp enzz vernieuwd Alle keeringen +pakkingen vernieuwd Nieuwe sport koppelingsset Sachs Versnellingsbak is nagekeken ,keeringen vernieuwd+koppelings hevel en druklager vernieuwd Schakelverkorter zit erop 45 mm Jenvey throttle bodies met pipercross filters(is nu 12000 km oud) Kms MP25 vrijprogrammeerbaar systeem met kabelboom (is nu 12000 km oud) Afgesteld op testbank 165pk en 180 nm Blauwe silicone koelslangen Nieuwe startmotor 1,1 kw Gereviseerde dynamo Spaghetti spruitstuk Van voor naar achter 2,5 inch uitlaat systeem RVS uitlaat demper (originele style) Rvs oliecatch can(op maat gemaakt) Exterieur: Auto is 12 jaar geleden overgespoten heeft daarna 8 jaar in de schuur gestaan G60 bumpers Enkele ruitenwisser Nieuwe ruitenwisser mechaniek(bonrath) Embleemloze grill Strakke achterklep Booskijkers boven+onder grilln Orginele open dak (is in kleur en niet lek) Donkere achterlichten Iron cross koplampen(recent vv) Smoke Knipperlichten(recent vv) Interieur: Zeer net orgineel gti interieur Momo millenium stuur (is vrij nieuw) Golfbal versnellingspook(is ook nieuw) Sportpedalen Orginele vw matten Onderstel: Schroefset v-maxx hardheid instelbaar(ook recent vv) 3-delige Bbs RS 8j en 9,5j met voor nieuwe banden,achter zijn ze nieuw(+2 nieuwe dunlop achterbanden) Audio: Sony radio mp3/cd/usb Tweeters jbl 16/9 boschmann boxen Subwoofer+versterker ground zero Wat is er voor de rest vernieuwd: Grill Fuseekogels Voorwiellagers Zimmermann Remschijven en blokken voor (nog geen 1000 km oud) Remklauwen en remblokken achter Kachelradiateur Slotmotor achterklep Schakelbal Schakelstang Nieuwe accu veerpoot lagers l+r voor 2x per jaar bodem getectyleert(auto is kei en keihard) minpunt: Synchromeshring van de 2de versnelling is niet helemaal 100% meer(kun je gewoon meerijden) En nog wat kleine dingetjes (is ook geen nieuwe auto) Heb ook nog nieuwe distributie kleppendekselpakking en nokkenaskeering liggen die krijg je erbij Zit ook een set winterwielen bij met goede winterbanden (1 seizoen oud) Ben waarschijnlijk nog wel wat vergeten Gaat alleen naar een liefhebber anders hou ik hem zelf Sticker op voorraam zit er niet meer op Inruil mogelijk golf vr6 (geen uitgebouwde) bij genoeg animo ook in onderdelen te koop prijs compleet met bbsen5000 euro prijs zonder bbsen 4250 euro Mvg mark Last edited by golfgti16vweber : 15-12-2013 at 20:35. |