|
||||
|
||||
Peijs verbiedt losse spullen in auto?
Lees net dit op de telegraaf...?
Hoe zit dat dan met een kamper en zo...! Quote:
|
||||
|
||||
Die is echt gek! Dat kun je niks meer meenemen jah! En zoals Alex zegt, campers hebben dan helemaal een probleem!
Maar goed, dan hebben ze bij de politie weer een reden om je aan boete te geven als ze verder niks aan je auto kunnen vinden
|
||||
|
||||
Die gast had waarschijnlijk niks te doen, verzint 'ie zoiets. Duh, een beetje onrealistisch dit...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Krant zegt genoeg lijkt mij .. Was zeker de grootste kop voorop ? Cucumbertime |
|
||||
|
||||
Klinkt een beetje onhaalbaar. Voor de gein zelf een nagegaan wat ik wel eens in de auto heb rondslingeren. Lijkt me vrij raar als je een boete krijgt omdat je een flesje drinken naast je heb liggen of een doosje onderdelen op de achterbank staat.
|
|
||||
|
||||
Quote:
www.telegraaf.nl
|
|||
|
|||
Dat wijf spoort niet; heb er geen andere woorden voor....die heeft echt een hekel aan alles waar een motor op, in of aan zit (behalve dr eigen dienstauto met chauffeur natuurlijk) Tis altijd hetzelfde met die ambtenaren...
zitten zelf het liefst op de fiets; want dat is goedkoop...alles wat eromheen rijdt vinden ze walgelijke stinkdingen... Ze zei een keer over bromfietsen dat het irritante lawaaidingen zijn...BAH Weg met dat mokkel ( sorry voor het taalgebruik, maar moest er ff uit!)
|
||||
|
||||
Quote:
Fraumensch....
|
||||
|
||||
Quote:
Of je tas als je naar je werk gaat...nee ik denk het word een beetje te gek...!
|
||||
|
||||
Ik hoorde het vanmorgen op de radio, schrok me rot, als er iemand in de wereld is die een grote bende kan maken in de auto dan ben ik dat wel. Van half volle cola flessen tot vw scene's, kan er niks aan doen maar t'is bij mij altijd 1 grote bende. Hoop dat het niet doorgaat, dan moet ik echt nog een keer mijn golf schoon blijven houden, das onmogelijk!
|
|
||||
|
||||
Quote:
dito met me kamper...
|
||||
|
||||
Als je achterbank maar schoon en leeg is toch
Waar ze wel gelijk in heeft is de overvolle hoedenplanken .. een keer remmen en de projectielen vliegen om je oren .. |
|
||||
|
||||
okee, snap dat een paraplu op de hoedeplank gevaarlijk kan zijn in een hard remmende situatie, maar lege pakjes sigaretten, lege flesjes drinken, ijs/snoep/koek papiertjes onder de stoelen (om het nog een beetje uit het zicht te houden) kan geen kwaad toch???
|
|
|||
|
|||
ja dat klopt, maar het meenemen van een stratengids of een paraplu is dan ook verboden...
En hoe ga je dan in hemelsnaam boodschappen doen met de auto???
|
||||
|
||||
Quote:
IIG geen Lupo kopen want daar past niks in . Kofferbak |
|
||||
|
||||
Quote:
Alles in de kofferbak.......maar dan ook echt alles... :o
|
||||
|
||||
Quote:
dakrekje :biggrin: |
|
|||
|
|||
Nou nou...het blijft een mens hoor, al houdt ze er wat vreemde denkbeelden op na.
***merci voor de edit***
Last edited by Zestienkleppen : 19-07-2005 at 11:09. |
|
||||
|
||||
Iemand met zulke uitspraken is geen mens!!
Je mag geen stratenboek in de auto hebben slingeren, moet je hem dan de hele weg vasthouden als je hem nodig hebt? Dan kan je geen 2 handen aan het stuur houden, das pas gevaarlijk!! Ennuh, waar laat je de boodschappen als je die gedaan hebt met de kever??? Niet onder de voorklep, daar passen de week boodschappen echt niet in, neem dat van mij aan!! |
|
||||
|
||||
leuk om over dat soort dingen na te denken trouwens, die uitspraak van haar heeft wel voor opschudding gezorgd!
|