|
|||
|
|||
vraag 1.8 spinnenkop trekker vraagje
ik ben bezig om een 1.8i blok uit een golf 1 cabrio in te bauwen in een golf 1 waar een 1.5 jbl in zat
maar ik heb een paar stekkers over waar geen aansluiting voor is kan het zo zijn dat die op de kabelboom moeten voor de verlichting ? mvg arjan |
|
||||
|
||||
Ik heb zelf ook een 1.8i gehad, maar als ik zo naar jou kabelboom kijk lijkt het erop dat je een aantal dingen mist.
Je lambda mis je dus. Want die bruine stekker met het puntje eraan is voor je lambda. Die witte zou mogelijk motor temperatuur kunnen zijn, maar ik zie het niet zo erg goed. Die grote stekker herken ik als de stekker voor stroomvoorziening voor de computer. Veel succes met inbouwen!
|
||||
|
||||
Die grote moet volgensmij aan de ontstekingsmodule. Is het een jh motor?
|
|
|||
|
|||
Woond er toevalig iemand vlak bij makkinga
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat denk ik ook,zeker in combinatie met de rubberen ring die er achter hangt
|
|||
|
|||
Hoe zietde ontstekingsmodule er uit dan mis ik die vast
|
|
|||
|
|||
Die rubbere ring dient als afdichting naar je parafaanbak.
En die grote zwarte stekker is voor je ontstekings module. Ik heb nog een compleet jh blok te koop met alle onderdelen, Alleen de kabelboom heb ik niet meer, deze had ik zelf nog nodig. Golf1 cabrio ecu met ontstekingsmodule Bieden http://link.marktplaats.nl/m725236346 Golf1 cabrio motorblok met aanbouwdelen Bieden http://link.marktplaats.nl/m725231460 Terug komend op de kabels, die witte connector met met bevestigings oogje, Hoord in de buurt van je gasklephuis te zitten wat dat oogje is je massa punt op je Kleppendeksel Mvg kasper Last edited by VW-Kasper : 11-10-2013 at 16:33. |
|
|||
|
|||
Wat kost die module? De rest heb ik wel
|
|
||||
|
||||
heb ook wel een liggen voor je :
marktplaats Advertentie 711083108 vraagprijs 20 euro