![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo medeforummers,
Ik ben zoekende naar een luchtfilterhuis voor een golf type 1 (of jetta/scirocco) waarop de k-jetronic moet worden gemonteerd, o.a. de GTI. VW part nr. is 067 133 837. Het gaat daarbij om zowel het kunststof onder- als het bovendeel (dus zonder het injectie-systeem). Voorbeeld: http://i31.tinypic.com/8zia35.jpg Ik heb deze nodig voor noodzakelijke aanpassingen van de 2.3E Audi motor achterin mijn T3 bus. Ook heb ik dat rubberen/plastic deel bovenop de mengverdeler nodig daar waar een buis uitkomt en naar het gasklephuis gaat ![]() Als één van jullie deze "toevallig" ergens hebben liggen en wil er vanaf wil of weet waar dit deel is te verkrijgen houdt ik mij aanbevolen! Over de prijs kunnen we het naar alle waarschijnlijkheid wel eens worden ![]() Met vriendelijke groet, Mark Bakker. Last edited by velorex : 21-09-2013 at 13:54. |
|
||||
|
||||
![]() Iemand? Is dit een "hard to get" onderdeel?
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb er nog 1 liggen denk ik, moet ik straks ff voor je kijken want moet nu gaan werken, stuur me ff een PB en dan laat ik je zeker iets weten, de rubberen kop heb ik ook nog wel liggen.
Grtz Jel ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() foreseen with tnxs to Jel Golf 2 GTI! |