|
|||
|
|||
Corrado G60 Porsche, Schroefset Inruil Mogelijk
Hoi,
Bij deze wil ik kijken of er interesse is in mijn Corrado G60 Vw Corrado G60 Bouwjaar 1990 Km-stand 201000 Apk tot 19-3-2014 Opties en Extra's Electrische ramen + Spiegels Mfa is werkend Radio / cd speler Electrische schuifdak [ werkt alleen niet ] Electrische Spoiler werkt Supersprint uitaat systeem vanaf de kat Schroefset [ goed gangbaar ] Gegroefde remschijven Rode achterlichten 17 inch Porsche 911 twister wielen 7j voor en 9j achter met adapters van 4x100 naar 5x130 en zgan nieuwe banden rondom Enzzz.. De auto ziet er zeer netjes uit absoluut geen roest of andere grote dingen, het interieur is netjes. Hij is natuurlijk niet helemaal nieuw maar in deze nette staat worden ze steeds moeilijker te vinden. De motor is door de vorige eigenaar gereviseerd en loopt en schakeld zeer soepel, verbuikt geen olie of koelvloeistof.. Ik wil de Corrado eventueel weg doen omdat ik toch graag weer een Golf 2 wil of een Golf 3 usa. Vraagprijs 4200 euro inclusief de Porsche wielen en 17 inch wielen Vraagprijs 3400 euro op 17 inch sportwielen met goede banden Let wel de Corrado mag weg en hoeft niet weg want heb nog wel enige twijfel of ik hem wel weg wil doen. Dus geen onzinnige reactie of biedingen, graag alleen als je serieus bent. Eventueel inruil of ruil mogelijk van een onverpruste Golf 2 Gti Golf 2 G60 Golf 2 Vr6 Golf 3 USA Ook eventueel inruil van een andere nette vw mogelijk Voor meerdere info neem gerust contact op via pb. Last edited by vwdusty : 18-09-2013 at 15:53. Reason: Verkocht |
|
|||
|
|||
Weekend Up
|
|
|||
|
|||
up...
|
|
||||
|
||||
Wat is de reden van verkoop, je hebt de corrie nog niet zo lang?
|
|
|||
|
|||
Heb altijd een golf mk2 gehad voor de hobby.
Wil weer een mk2 maar heb nog wel enige twijfel. Dus de Corrie mag weg maar hoeft niet weg. |
|
|||
|
|||
Up.....
|
|
|||
|
|||
Verkocht !!
|